Maybe It's Love

Originaltitel: Maybe It's Love
Regissör:William A Wellman
Utgivningsår:1930

Om Maybe It's Love:

Nan får använda all sin kvinnliga charm för att locka duktiga spelare till universitetets fallerande amerikanska fotbollslag. Men vad händer när grabbarna får reda på att Nan förfört dem allihop?

Joan Bennett, Joe E Brown, James Hall (I), Ray Montgomery, George Irving, Laura Lee, Sumner Getchell, George Bickel, Russell Saunders, Tim Moynihan, Bill Banker, Howard Harpster, Otto Pommerening, Red Sleight, Kenneth Haycraft, George Gibson, Paul Scull,

Darryl F Zanuck, Joseph Jackson

Komedi

Eleven Men and a Girl

Diskussioner om Maybe It's Love  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maybe It's Love (2 st)
KimEkberg (Anmäl)   09:58 17/6
Joe E Brown är det mest enerverande jag sett på länge, tror han att han är röstskådespelare i Kalle Anka eller? Hela filmen är chockerande tunn. Antar att det var roligt att det var riktiga fotbollsspelare i rollerna när den kom, nu framstår det mest som en riktigt stel cast. En av få höjdpunkter är scenen då kameran åker genom en fontän.
Mikka (Anmäl)   12/3 2012
Urbota fånigt - men den har sina stunder. Och den måste ha varit väldigt vågad för sin tid. När Joan Bennett kommer upp ur vattnet i en tunn, våt, figurnära klänning är den helt genomskinlig. Hon hade lika gärna kunnat vara naken - och det är inte bara en snabb glimt man får av henne i den heller.