Maze Runner: The Death Cure

Originaltitel: Maze Runner: The Death Cure
Regissör:Wes Ball
Utgivningsår:2018

Om Maze Runner: The Death Cure:

I den avslutande delen av Maze Runner-trilogin leder Thomas sin grupp Gladers på deras farligaste uppdrag någonsin. För att rädda sina vänner måste de bryta sig in i den ökända ”Last City”, en WCKD-kontrollerad labyrint som riskerar att innebära slutet för dem alla. Den som klarar att ta sig ut levande kommer dock att få svar på alla de frågor som gruppen ställt ända sedan de först anlände.

Dylan O'Brien, Ki Hong Lee, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Dexter Darden, Will Poulter, Jacob Lofland, Rosa Salazar, Giancarlo Esposito, Patricia Clarkson, Aidan Gillen, Barry Pepper, Nathalie Emmanuel, Katherine McNamara, Walton Goggins

TS Nowlin

Action, Thriller, Science Fiction

Maze Runner 3, Maze Runner III

Diskussioner om Maze Runner: The Death Cure  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maze Runner: The Death Cure (19 st)
S_Griffon (Anmäl)   20:17 11/1
Bra sagt foppa99!
Bumbi78 (Anmäl)   10/11 2018
En uppryckning i sista filmen där mängder av snygg action döljer en svag story. Drygt två timmars bullrig action som iaf jag var nöjd med.
Björkman (Anmäl)   21/10 2018
Bättre än tvåan, men fortfarande långt ifrån ettans nivå. Godkänd underhållning och tidsfördriv, men inte så mycket mer.
foppa99 (Anmäl)   1/9 2018
Börjar väl bli gammal, men att se "barn" springa omkring o "rädda världen" är larvigt. Att de sen också är ruttna skådisar gör det inte bättre
Bomkia (Anmäl)   19/8 2018
Tröttsam actionfilm. Kom ihåg stort sett noll från de föregående filmerna så det var lite "Jaha, var du med i den här filmserien". Inga överraskningar. 2-
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Maze Runner: The Death Cure