McHale's Navy

Originaltitel: McHale's Navy
Regissör:Bryan Spicer
Utgivningsår:1997

Om McHale's Navy:

Den pensionerade kaptenen Quinton McHale lever ett avkopplande liv i den Karibiska övärlden. Men när hans gamle ärkefiende tar över ön San Marino återkallas McHale till flottan.

Titel: Major Payne
Regissör: Gregory Poirier
År: 2001
Genre: Komedi
Tomcats

Tom Arnold, Dean Stockwell, Debra Messing, David Alan Grier, Tim Curry, Ernest Borgnine, Bruce Campbell, French Stewart, Danton Stone, Brian Haley

Peter Crabbe, Andy Rose

Komedi, Krig

Diskussioner om McHale's Navy  (0 diskussioner)
Kommentarer om McHale's Navy (15 st)
Krille80 (Anmäl)   28/11 2014
Det första ordet som dyker upp i mina tankar efter att sett denna film är: Omoget och då refererar jag till produktionen i sin helhet. Detta är en komedi med väldigt enkla rollkaraktärer och manuset är rent ut sagt rätt enfaldigt. Jag kan dock erkänna att det finns stunder som filmer som denna fungerar på mig men denna gång var inte en av dem. 1+
Aggro (Anmäl)   13/6 2006
Jag minns att min granne gillade den här filmen också. Fast han gillade ju "The stupids" också.
Baker (Anmäl)   10/4 2005
har ingenting positivt att säga om den här filmen
hardcore (Anmäl)   26/10 2004
Dålig, tänk att tim curry ödslar sin talang på detta. Tom Arnold behöver inte för han har ingen. Dom kunde satt dit nån som öhhh Billy Drago istället för han e precis lika talanglös som tom arnold
Victor_M (Anmäl)   3/9 2004
Otrloligt rolig. nästan larvigt kul. Bra effekter, bra skådespelare, bra manus. Perfekt film. Den får en mycket stark fyra av mig. Helt klart.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till McHale's Navy