Meet the Parents: Little Fockers

Originaltitel: Little Fockers
Regissör:Paul Weitz
Utgivningsår:2010

Om Meet the Parents: Little Fockers:

Greg och Pam ska fira sina tvillingars födelsedag och släkten ska samlas. Greg behöver pengar till att renovera huset och sätta barnen i privatskola så han tar ett extrajobb hos ett läkemedelsbolag och får den vackra Andi till kollega. Svärfadern Jack, som vill att Greg blir familjens överhuvud efter honom, börjar fatta misstankar mot Greg och Greg måste bevisa att han älskar sin fru och är värdig att bli släktens nästa patriark.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Ron Howard
År: 2011
Genre: Drama, Komedi
The Dilemma

Ben Stiller, Robert De Niro, Teri Polo, Blythe Danner, Owen Wilson, Jessica Alba, Dustin Hoffman, Barbra Streisand, Laura Dern, Daisy Tahan, Colin Baiocchi, Harvey Keitel, Kevin Hart, Tom McCarthy, Yul Vazquez, Olga Fonda, Clent Bowers, Jack Axelrod

John Hamburg, Larry Stuckey

Komedi

Diskussioner om Meet the Parents: Little Fockers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Meet the Parents: Little Fockers (118 st)
Robkiller (Anmäl)   31/7 2018
Som de övriga i serien, lite smårolig, lite smådum, men blir aldrig bättre än så. Det enda bra i det här var väl Alba.
Rai (Anmäl)   4/2 2018
Hade nog räckt med en film!!
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
Trots att jag gillar de två tidigare filmerna och karaktärerna så är denna filmen inte bra. Karaktärerna kan inte rädda de torra skämten och Jessica Alba var löjligt svag i denna filmen. Den går att se på om man verkligen gillar de andra som jag gör, annars undvik.
Stygga-Vargen (Anmäl)   19/11 2016
De två första är ju mycket bättre men även denna är väldigt bra. Stark 4:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Meet the Parents: Little Fockers
Se filmen