The Meg

Originaltitel: The Meg
Regissör:Jon Turteltaub
Utgivningsår:2018

Om The Meg:

En tidigare marinkapten och expertdykare, Jonas Taylor, anlitas till ett djuphavsuppdrag för att rädda forskare som blivit attackerade av megalodons.

Titel: Megalodon
Originaltitel: Megalodon
Regissör: James Thomas
År: 2018
Megalodon

Jason Statham, Li Bingbing, Rainn Wilson, Cliff Curtis, Winston Chao, Shuya Sophia Cai, Ruby Rose, Page Kennedy, Robert Taylor (II), Ólafur Darri Ólafsson, Jessica McNamee, Masi Oka, Vithaya Pansringarm, Rob Kipa-Williams, Tawanda Manyimo, James Gaylyn

Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

USA, Kina
Diskussioner om The Meg  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Meg (37 st)
WillyV (Anmäl)   06:32 18/2
Stark tvåa. B-film som iaf är milt underhållande.
Snakey (Anmäl)   23:00 2/2
Fånig är en grav underskattning. Svaga karaktärer och ännu svagare "skämt". Kolla på Jaws istället
karlmats (Anmäl)   22:47 28/1
Jag som hade hoppats på en högbudgetversion av Sharknado men det här var inte alls lika medvetet om vad det är för typ av film och istället blir det ointressant. Statham är ju alltid träig så det var nog helt fel casting om man ville ha en bättre film, men han drar väl in folk till biosalongen så precis som med alla andra beslut som gjordes i den här filmen så handlade det nog om ROE. Kinesernas inflytande i dagens mediokra bombastiska Hollywoodrullar är väl mer regel än undantag nuförtiden och känns i det här fallet väldigt påklistrat. Alla exponerade klockor av utvald design i var och varannan scen gav säkert några dollar till. Att en sån här film är dum är väl ingen nackdel, men när den också blir tråkig, ja då vet man att det är en riktig flopp och det finns inget som riktigt motiverar mig att vara snäll så då åker hajtänderna fram och gnager in hela vägen in mot en 1a.
päronanton (Anmäl)   22:29 19/1
Den var okej!
Supernaut (Anmäl)   13:42 13/1
Riktigt dålig. Inte så dålig att den blir rolig, utan bara dålig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Meg