The Meg

Originaltitel: The Meg
Regissör:Jon Turteltaub
Utgivningsår:2018

Om The Meg:

En tidigare marinkapten och expertdykare, Jonas Taylor, anlitas till ett djuphavsuppdrag för att rädda forskare som blivit attackerade av megalodons.

Titel: Megalodon
Originaltitel: Megalodon
Regissör: James Thomas
År: 2018
Megalodon

Jason Statham, Li Bingbing, Rainn Wilson, Cliff Curtis, Winston Chao, Shuya Sophia Cai, Ruby Rose, Page Kennedy, Robert Taylor (II), Ólafur Darri Ólafsson, Jessica McNamee, Masi Oka, Vithaya Pansringarm, Rob Kipa-Williams, Tawanda Manyimo, James Gaylyn

Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

USA, Kina
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Meg  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Meg (48 st)
Tatty (Anmäl)   18:33 15/7
Okej film och en aning spännande. Nervpirrig när det började hända grejer.
Mikael602 (Anmäl)   22:28 6/7
Boooooring.
ulpe01 (Anmäl)   16:27 25/6
Kunde ha varit så mycket bättre, och jag gillar inte ens halvskräckisar med stora stygga hajar (Hajen är ett mästerverk, men jag kan inte bada i varken sjöar eller hav i veckor efter att ha sett den...). Vid mer än ett tillfälle känns det som att jag blivit lurad på en film som kunde haft så många fler superhäftiga scener. Det är väl så här det blir när åldersgränsen sätter stopp för något riktigt episkt. En sån här stor sommarrulle med Statham förtjänade bättre.
kryttan (Anmäl)   11:16 17/6
Möjligt att jag vid några få tillfällen blir lite underhållen, men detta är hemskt överlag! hua!
Sovande_mannen (Anmäl)   23:36 16/6
Vilket skämt. Blir bara förbannad när man kan göra den så mycket bättre. Men Shuya Sophia Cai är sjukt rolig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Meg