The Meg

Originaltitel: The Meg
Regissör:Jon Turteltaub
Utgivningsår:2018

Om The Meg:

En tidigare marinkapten och expertdykare, Jonas Taylor, anlitas till ett djuphavsuppdrag för att rädda forskare som blivit attackerade av megalodons.

Jason Statham, Li Bingbing, Rainn Wilson, Cliff Curtis, Winston Chao, Shuya Sophia Cai, Ruby Rose, Page Kennedy, Robert Taylor (II), Ólafur Darri Ólafsson, Jessica McNamee, Masi Oka, Vithaya Pansringarm, Rob Kipa-Williams, Tawanda Manyimo, James Gaylyn

Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

USA, Kina
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Meg  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Meg (23 st)
krank-mma (Anmäl)   01:00 17/11
Genom sitt promo-material skapar den här filmen i stort sett korrekta förväntningar, som den sedan levererar med råge. Den är alltså inte riktigt lika dum och B:ig som dess "Jason Statham boxar en haj på näsan"-affish antyder. Om man vill se en film som stämmer med de förväntningarna, så rekommenderar jag att man ser den här filmen. I sin genre är den riktigt bra. Vill man inte se en sådan film så rekommenderar jag att man ser något annat. Det känns mest jäkligt märkligt att göra som många gör här på filmtipset; går och ser film i genrer man inte gillar och sedan sätter lågt betyg för att filmen var passande i sin genre... Då är det ju inte filmen man betygsätter, utan genren i sig.
Barneyk (Anmäl)   02:33 14/11
Började B-charmigt och underhållande men blev snabbt tråkig. Ganska svag tvåa.
jack_jack_jack (Anmäl)   22:55 13/11
Alltså visst, man förstod vad som väntade. Men var den tvungen att vara så lång?
Engravadlax (Anmäl)   19:45 11/11
Somnade efter 2 minuter.
Benisakura (Anmäl)   13:47 6/11
Precis vad jag förväntade mig!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Meg