Betyg idag: 1 116 Besökare idag: 5 497

Originaltitel: Men in Black II
Regissör:Barry Sonnenfeld
Utgivningsår:2002

Om Men in Black II:

Under ett rutinuppdrag upptäcker specialagenten Jay en diabolisk komplott av episka proportioner. Hjärnan bakom sammansvärjningen är Serleena, ett rymdmonster som maskerar sig som sexig underklädsmodell. När Serleena tar hela MIB som gisslan återstår bara att ringa Kay...

Titel: Men in Black
Regissör: Robert Schwentke
År: 2013
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Fantasy
R.I.P.D.

Tommy Lee Jones, Will Smith, Tony Shalhoub, Lara Flynn Boyle, Rip Torn, Rosario Dawson, Patrick Warburton, Michael Jackson, Johnny Knoxville, John Alexander (II), Jack Kehler, David Cross, Tim Blaney (röst), Colombe Jacobsen-Derstine

Barry Fanaro, Robert Gordon (V)

Komedi, Action, Science Fiction

Men in Black 2, MIB2, MIIB

Recension Men in Black II

- Arson sätter betyg 1 och skriver:
Den onda Serleena kräver att få tag på en 'pryl' som tros finnas gömd på Jorden. Den enda som vet var denna pryl finns, är den nu neutraliserade*och pensionerade Agent.K (Tommy Lee Jones). Det är nu som den hektiske Agent.J (Will Smith) måste hitta Agent.K och denutralisera** honom för att därmed kunna finna var denna sak. Om inte, så går Jorden under. Okej, till att börja med känns storyn väldigt...

Recension av Men in Black II - Läs hela!

Diskussioner om Men in Black II  (0 diskussioner)
Kommentarer om Men in Black II (496 st)
Ghostface (Anmäl)   20:23 12/1
Uppföljaren bidrar inte med något för att expandera detta filmuniversum utan är en fortsättning i allt vad som gjorde ettan underhållande men då kan man kanske lika gärna se om ettan.
Rai (Anmäl)   01:01 2/1
Usel och otroligt fånig!!!
yrkeschaufföre (Anmäl)   5/11 2017
Kan det verkligen stämma att jag inte sett den här på sju år? Det känns som om jag ser den några gånger om året. Det är i varje fall en helt okej uppföljare och jag är svag för Rosario så en solklar trea.
Filmfantast86 (Anmäl)   14/10 2017
ingen höjdare