Men in Black: International

Originaltitel: Men in Black: International
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2019

Om Men in Black: International:

Men in Black har alltid skyddat världen från universums avskum. I detta nya äventyr ställs de inför det största hotet hittills: en mullvad inom Men in Black-organisationen.

Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Rebecca Ferguson, Rafe Spall, Emma Thompson, Liam Neeson, Laurent Bourgeois, Larry Bourgeois, Kayvan Novak, Spencer Wilding, Marcy Harriell, Inny Clemons, Kumail Nanjiani (röst)

Matt Holloway, Art Marcum

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction

Men in Black 4

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Men in Black: International  (0 diskussioner)
Kommentarer om Men in Black: International (5 st)
Man5on (Anmäl)   20:50 21/7
Utan ett uns tvekan: Den sämsta och vidrigaste filmen jag sett i år. Helt sjukt vilket haveri till rulle detta var.
JPerlie (Anmäl)   21:33 27/6
En charmig, underhållande film med sjukt bra cast. Rekommenderar helt klart, men man får nog släppa dom gamla filmerna lite för att fullt njuta av den. Även om det är några kära återseenden.
choklatchip (Anmäl)   01:18 21/6
Nästan obegripligt att det ens går att göra så dåligt. Alla ingredienser är där men det faller helt platt eftersom historien är obefintlig.
Len Widleheyt (Anmäl)   21:02 18/6
Vad tråkigt att de slösar bort en så här underbar franchise och så bra skådisar på ett så jätte jätte jättedåligt manus. :( Ingen idé att se den här, gå hem och se om de gamla istället.
Jaganatha (Anmäl)   21:22 14/6
Oinspirerad återuppväckning av MIB-universumet som förmodligen inte kommer att rendera några ytterligare uppföljare. Handlingen är löjeväckande tunn och ointressant och komedin fungerar knappt ens sporadiskt. Hemsworth och Thompson är inte urusla, men de saknar dynamiken som fanns mellan Tommy Lee Jones och Will Smith. Jag har redan glömt den och det är inte ens en timme sedan jag såg den klart.
Se filmen