Betyg idag: 1 075 Besökare idag: 4 800

Originaltitel: American Made
Regissör:Doug Liman
Utgivningsår:2017

Om American Made:

Under 1980-talet får piloten Barry Seal jobb hos CIA samtidigt som han smugglar droger i den amerikanska södern.

Titel: The Wolf of Wall Street
År: 2016
Genre: Drama, Komedi, Kriminalare, Krig
Film nr.: 119159
War Dogs

Tom Cruise, Domhnall Gleeson, Sarah Wright, Jesse Plemons, Caleb Landry Jones, Lola Kirke, Jayma Mays, Alejandro Edda, Benito Martinez, E Roger Mitchell, Jed Rees, Fredy Yate, Mauricio Mejía, Robert Farrior, Morgan Hinkleman, Alberto Ospino

Gary Spinelli

Drama, Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, Biografi

Diskussioner om American Made  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Made (35 st)
Spook (Anmäl)   22:49 25/3
om ni gillade denna ska ni se serien narcos. de tom. plagierar det narrativa i filmen som i serien...
Sture Stenhög (Anmäl)   03:11 22/3
Det här var ju en jävla historia också. De verkar förvisso ha tagit sig ganska stora friheter med den, men det gör mig inte så mycket denna gång, det här är trots allt mer en thriller än en biografifilm. En väldigt underhållande thriller dessutom. Det blir gärna ganska kul med sådana här skrupelfria opportunister, och Cruise passar bra i rollen. Lite internationella politiska intriger på det, och allt presenterat i en snygg förpackning, så nog är det synd att klaga allt
kryttan (Anmäl)   12/11 2018
Välfilmat med stabila skådisar. Riktigt bra DTS-X ljudspår!
Christofer (Anmäl)   25/10 2018
En helt osannolik historia som jag aldrig hört talas om förut! Oväntat underhållande och med en Cruise i högform. Tänk att denna pärla legat och skvalpat i min lista på Viaplay ett bra tag men jag har aldrig kommit mig för att se den förrän nu.
Djason (Anmäl)   5/10 2018
Underhållande film där Tom Cruise i vanlig ordning är bra. Att denna film ska bygga på verkliga händelser verkar ju för bra för att vara sant men hur som helst är detta en riktigt bra film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Made