Mer än bara vänner

Originaltitel: Elephant Juice
Regissör:Sam Miller
Utgivningsår:1999

Om Mer än bara vänner:

De är sju goda vänner. Tre par plus Billy, en obotligt romantisk singelkille som ännu inte funnit den enda rätta, trots att han arbetar ihärdigt på det. Men i en modern storstad betraktas det som lite pinsamt och hopplöst gammaldags att tro på en enda kärlek som varar för evigt.

Emmanuelle Beart, Daniel Lapaine, Sean Gallagher, Daniela Nardini, Mark Strong, Kimberly Williams-Paisley

Amy Jenkins

Drama

Storbritannien
Diskussioner om Mer än bara vänner  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mer än bara vänner (6 st)
Mrs Smiths (Anmäl)   27/11 2012
Vad var meningen med filmen? De hade kunnat hoppa direkt till slutet, sparat både tid och pengar.
cassiopeia (Anmäl)   9/2 2008
Svårt att få grepp om huvudpersonerna och deras inbördes förhållanden. Jag hade också svårt att förstå vad de återkommande scenerna från sammakomster kring ett bord innebar. Hade kunnat vara mycket bättre med lite större tydlighet och lite mindre fladdrighet.
magicadespell (Anmäl)   24/7 2007
en film som växer och växer efter rulltexten...en stark trea!
kennert (Anmäl)   17/2 2007
Bedrövligt dålig.
noemithn (Anmäl)   1/1 2007
jag tyckte om den. den hade trevliga karaktärer och interessanta inlagda frågor som fick mig att tänka. en liten trevlig film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mer än bara vänner