Middle Men

Originaltitel: Middle Men
Regissör:George Gallo
Utgivningsår:2009

Om Middle Men:

1995 hade alla en videobandspelare, musik såldes i skivaffärer och Internet var en ny uppfinning. Affärsmannen Jack Harris hade ett perfekt liv - en vacker familj och en framgångsrik karriär med att hjälpa företag i trubbel. Sedan mötte han Wayne Beering och Buck Dolby, två geniala män som hade uppfunnit ett sätt att sälja vuxenunderhållning på Internet...
Se filmen på Netflix

Regissör: Ted Demme
År: 2001
Genre: Drama, Kriminalare
Blow

Luke Wilson, Giovanni Ribisi, Gabriel Macht, James Caan, Jacinda Barrett, Kevin Pollak, Laura Ramsey, Rade Serbedzija, Terry Crews, John Ashton, Kelsey Grammer, Robert Forster, Martin Kove, Graham McTavish

George Gallo, Andy Weiss

Drama, Komedi, Kriminalare

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om Middle Men  (0 diskussioner)
Kommentarer om Middle Men (30 st)
Teolinda (Anmäl)   25/12 2016
Otroligt tråkig och osympatisk film
TURGUT (Anmäl)   5/5 2014
Klarar nå upp till 4:an, tillräckligt intressant och rolig story och karaktärer, även hyfsade rollprestationer.
KyLLo (Anmäl)   5/10 2013
När man läser handlingen är det lätt att tro att det här är en oförarglig nördkomedi. Istället är det antagligen ett försök till en cool, hård och rolig film med mycket dialog och berättarröst. Jag tycker varken att den är cool, rolig eller intressant och då faller den pladask. Eftersom jag till och med blir uttråkad av att slötitta på den så blir det en etta i betyg.
Bumbi78 (Anmäl)   25/9 2013
Bra blandning av karaktärer och mängder av svängar och törnar i storyn. Helt klart mycket underhållande.
petson81 (Anmäl)   19/9 2013
På vippen till en fyra, possetivt överaskad
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Middle Men