Morden i Midsomer - The Christmas Haunting

Originaltitel: Midsomer Murders - The Christmas Haunting
Regissör:Nicholas Laughland
Utgivningsår:2013

Om Morden i Midsomer - The Christmas Haunting:

DCI Barnaby och hans nya kollega DS Nelson tar sig an ett fall där en man blivit mördad med ett antikt svärd under ett spökjägar-event.

Neil Dudgeon, Gwilym Lee, Fiona Dolman, Tamzin Malleson, Mark Heap, Nadia Cameron-Blakey, Hannah Tointon, Emily Joyce, James Murray (II), Les Dennis, Elizabeth Berrington, Susie Trayling, Jonah Russell, Perdita Avery, Nikesh Patel, Paul Blair

Chris Murray

Drama, Kriminalare, Mysterium

Storbritannien
Med i listor: Inspector Barnaby
Diskussioner om Morden i Midsomer - The Christmas Haunting  (0 diskussioner)
Kommentarer om Morden i Midsomer - The Christmas Haunting (3 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   15/7 2014
Jag blev chockad av att Ben hade slutat men annars var det bra.
mammene (Anmäl)   26/6 2014
Först blev kommissarien utbytt och det blev rätt bra, nu den käre Jones, hur ska det gå? Jag tror det kommer att fungera, Nelson verkar pigg så vi får hoppas att samspelet kommer att fungera, det började i alla fall bra. Fast lite saknade jag Jones.
Shemhamforash (Anmäl)   26/12 2013
Kändes lite proffsigare än vanligt, mysig stämning men tappade lite på att själva storyn var lite tunn.