Mile 22

Originaltitel: Mile 22
Regissör:Peter Berg
Utgivningsår:2018

Om Mile 22:

Ett elitförband med amerikanska underrättelseofficerare får hjälp av en hemlig taktisk specialstyrka i ett försök att smuggla en ljusskygg och hemlig polis som sitter på väldigt känslig information som kan skada rikets säkerhet.

Mark Wahlberg, Lauren Cohan, Iko Uwais, John Malkovich, Ronda Rousey, Carlo Alban, Natasha Goubskaya, Lee Chae-rin, Sam Medina, Keith Arthur Bolden, Jenique Hendrix, Billy Smith, Myke Holmes, Emily Skeggs, Terry Kinney, Brandon Scales, Poorna Jagannathan

Lea Carpenter

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

Diskussioner om Mile 22  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mile 22 (13 st)
WillyV (Anmäl)   11:22 9/2
Stark tvåa. Uwais är behållningen.
dudson (Anmäl)   14:13 5/2
Jisses vad Kass!! Herr Mark är överjävligt usel här. Själva filmen är såååå dååååålig!( Att detta kunde släppas är fan en gåta!?? -1
ekback (Anmäl)   21:23 9/1
Välgjorda eldstrider men taffliga beslut av karaktärer, tveksam story, onödigt skakig kamera samt en irriterande Walberg drar ned betyget.
Bengt_a (Anmäl)   14:52 7/1
Urkass!!!
Xeno (Anmäl)   22:36 5/1
Riktigt gapig Wahlberg, vilket är störande. Annars en bra actionrökare kort och gott.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mile 22