Min stora kärlek

Originaltitel: Shallow Hal
Regissör:Peter Farrelly, Bobby Farrelly
Utgivningsår:2001

Om Min stora kärlek:

Hal, en man som följer sin döende fars råd och endast går ut med kvinnor som är mer eller mindre fysiskt perfekta. Hal ser kvinnor endast som sexobjekt tills dess att han blir hypnotiserad till att se det vackra även i den minst fysiskt attraktiva kvinna.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Wallace Wolodarsky
År: 2002
Genre: Komedi
Sorority Boys

Jack Black, Gwyneth Paltrow, Jason Alexander, Joe Viterelli, Anthony Robbins, Susan Ward, Rene Kirby, Kyle Gass, Laura Kightlinger, Zen Gesner, Ron Darling, Joshua Shintani, Bruce McGill, Sasha Neulinger, Brooke Burns, Sascha Knopf, Brianna Gardner

Sean Moynihan, Bobby Farrelly, Peter Farrelly

Drama, Komedi, Romantik

USA, Tyskland

Recension Min stora kärlek

- paycheck sätter betyg 2 och skriver:
Hal, en ung man, följer sin döende fars råd om att dejta kvinnor som är perfekta fysiskt. En dag hypnotiseras han att se det vackra även i den minst attraktiva kvinnan. Han har bara sett kvinnor som sexobjekt innan. Nu träffar han en tjej som är snygg, men det är något skumt.. Ja, vad kan jag säga? En mindre lyckad film. Manuset är för dåligt, för dåligt genomtänkt och skådespelarna är dåliga. Som...

Recension av Min stora kärlek - Läs hela!

Diskussioner om Min stora kärlek  (0 diskussioner)
Kommentarer om Min stora kärlek (430 st)
Rai (Anmäl)   14/2 2018
Man kan inte missa budskapet i filmen, speciellt inte i vår utseendefixerade löjliga värld och det är ju bra, men annars är filmen ganska löjlig och tramsig så nej tack!!
Astrojacob (Anmäl)   17/1 2018
Skruvad upplevelse på gränsen till lyteskomik? Inte lätt i dessa dietdagar men charmen vinner en knapp Trea på slutet i alla fall.
Sarakin76 (Anmäl)   18/9 2017
Denne er riktig gjennomtenkt og jeg er jo en stor fan av Jack Black så femmeren er solid. Man kunne dog ha droppet applausen på slutten, men det hører vel Hollywood til.
Stygga-Vargen (Anmäl)   17/11 2016
Klockren komedi!