Mirror Images

Originaltitel: Mirror Images
Regissör:Gregory Dark
Utgivningsår:1992

Om Mirror Images:

En vacker och rödhårig skönhet vid namn Kaitlin försöker ta sig ifrån sitt tråkiga rikemansliv och sin reserverade make. Hon bestämmer sig för att låna sin blonda och utåtriktade tvillingsyster Shaunas identitet när hon lämnar staden. Nu oskiljaktig från sin identiska syster dröjer det inte länge innan hon förföljs av en psykotisk seriemördare, som brukade vara efter hennes syster.

Delia Sheppard, Jeff Conaway, Richard Arbolino, John O'Hurley, Julie Strain, Nels Van Patten, George 'Buck' Flower, Lee Anne Beaman, Andre Rosey Brown, Korey Mall, Michael John Meyer, Dominique Simone, Kelly Royce

Georges des Esseintes

Thriller

Diskussioner om Mirror Images  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mirror Images (3 st)
Gordyal (Anmäl)   22/12 2015
Beige även för sin genre. Var det verkligen en saxofon jag hörde? (4/15)
arvidsollenby (Anmäl)   5/4 2014
Varför har de dubbat Julie Strain?
Waldo Trumbull (Anmäl)   25/11 2013
För att vara en, lågbudget, erotisk thriller så är den väl inte helt värdelös, men att kalla den bra är fortfarande en grov överdrift. Mycket, relativt smakfullt, naket och en fånig mordintrig framfört av en samling, mer eller mindre, träiga och obegåvade skådisar. I brist på annat så funkar det väl, men finns det något annat så föreslår jag att ni väljer det istället.