Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 231

Originaltitel: Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous
Regissör:John Pasquin
Utgivningsår:2005

Om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous:

Efter att ha avslöjat sin hemliga indentitet har det blivit omöjligt för Gracie Hart att jobba "under cover". Berömmelsen har gjort att hon utsetts till FBI:s officiella ansikte utåt. När Gracies vänner kidnappas blir därför hennes chefer inte särskilt glada när hon vill jobba med fallet. De gör allt för att hålla Gracie utanför all inblandning.

Titel: Miss Secret Agent
Genre: Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr, Mysterium
Film nr.: 19735
Agent Cody Banks 2
Titel: Are We Done Yet?
Originaltitel: Are We Done Yet?
Regissör: Steve Carr
Regissör: Tim Hill
År: 2006
Genre: Komedi, Familjefilm
Gustaf 2

Sandra Bullock, Regina King, Diedrich Bader, Enrique Murciano, Heather Burns, William Shatner, Ernie Hudson, Treat Williams, Elisabeth Röhm, Nick Offerman, Abraham Benrubi, David Proval, Molly Gottlieb, Eileen Brennan, Stephen Tobolowsky, John DiResta

Marc Lawrence (II)

Komedi, Action, Thriller

Recension Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous

- RasmusOrsén sätter betyg 1 och skriver:
Sandra Bullock är tillbaka i rollen som FBI-agenten Gracie Hart. Efter att ha varit med i skönhetstävlingen från första filmen kan hon inte längre arbeta som fältagent då alla känner igen henne och hon då inte kan arbeta diskret "undercover". Hennes chef (Ernie Hudson) kommer med erbjudandet om att hon skulle kunna bli FBI's ansikte utåt. Något som hon tycker är skrattretande. Men när hon blir dumpad...

Recension av Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous  (0 diskussioner)
Kommentarer om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous (148 st)
Krille80 (Anmäl)   25/11 2014
För mig var detta helt OK underhållning med en charmig och kul Sandra Bullock dvs. precis som man vill se henne. Positivt är också att denna film, som uppföljare, känns väldigt sjävständig i förhållande till den första filmen. Sjävklart har den sina svagheter i handlingen men det är ju en film man bara ser en gång och den gången fungerar den.
C12 (Anmäl)   4/7 2014
Varför gjorde man denna uppföljare. Förfärlig, inte ens Sandra Bullock lyckas lyfta den, utan den sjunker som ett skepp.
Tatty (Anmäl)   23/4 2014
Okej och bra film men inte lika bra som 1an. Gillar 1an bättre.
qwertyuiopåasd (Anmäl)   30/3 2014
Har inte sett ettan så kan inte jämföra med den. Tyckte dock att det fanns en hel del kul skämt och roliga repliker. Sandra Bullock är mycket bra.
ViolaIngeborg (Anmäl)   9/11 2013
Det finns en god tanke med den här filmen, som Sandra Bullock beskrivit den är det en 'buddy-film'. Det handlar om två kvinnor som ska bli polare istället för att huvudkaraktären ska vinna en mans kärlek i slutet. Idén är god, men jag gillar inte den här typen av filmer till att börja med där våld används som komik. Det blir spretigt och rätt pinsamt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous