Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous

Originaltitel: Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous
Regissör:John Pasquin
Utgivningsår:2005

Om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous:

Efter att ha avslöjat sin hemliga indentitet har det blivit omöjligt för Gracie Hart att jobba "under cover". Berömmelsen har gjort att hon utsetts till FBI:s officiella ansikte utåt. När Gracies vänner kidnappas blir därför hennes chefer inte särskilt glada när hon vill jobba med fallet. De gör allt för att hålla Gracie utanför all inblandning.

Titel: Miss Secret Agent
År: 2013
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Film nr.: 101952
The Heat

Sandra Bullock, Regina King, Diedrich Bader, Enrique Murciano, Heather Burns, William Shatner, Ernie Hudson, Treat Williams, Elisabeth Röhm, Nick Offerman, Abraham Benrubi, David Proval, Molly Gottlieb, Eileen Brennan, Stephen Tobolowsky, John DiResta

Marc Lawrence (II)

Komedi, Action, Thriller

Recension Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous

- RasmusOrsén sätter betyg 1 och skriver:
Sandra Bullock är tillbaka i rollen som FBI-agenten Gracie Hart. Efter att ha varit med i skönhetstävlingen från första filmen kan hon inte längre arbeta som fältagent då alla känner igen henne och hon då inte kan arbeta diskret "undercover". Hennes chef (Ernie Hudson) kommer med erbjudandet om att hon skulle kunna bli FBI's ansikte utåt. Något som hon tycker är skrattretande. Men när hon blir dumpad...

Recension av Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous  (0 diskussioner)
Kommentarer om Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous (152 st)
Nalleman (Anmäl)   22:50 30/4
Alltid varit svag för Sandra Bullock men detta är inte bra!
Nalleman (Anmäl)   22:49 30/4
Allruf
Rai (Anmäl)   20:33 27/2
Lika usel som ett om möjligt inte ännu sämre!!
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
Krille80 (Anmäl)   25/11 2014
För mig var detta helt OK underhållning med en charmig och kul Sandra Bullock dvs. precis som man vill se henne. Positivt är också att denna film, som uppföljare, känns väldigt sjävständig i förhållande till den första filmen. Sjävklart har den sina svagheter i handlingen men det är ju en film man bara ser en gång och den gången fungerar den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous