Mission: Impossible - Fallout

Originaltitel: Mission: Impossible - Fallout
Regissör:Christopher McQuarrie
Utgivningsår:2018

Om Mission: Impossible - Fallout:

Även de bästa avsikter kan komma att jaga dig. Ethan Hunt och hans IMF-team tillsammans med några allierade i en tävling mot tiden efter ett misslyckat uppdrag.

Tom Cruise, Rebecca Ferguson, Vanessa Kirby, Henry Cavill, Michelle Monaghan, Simon Pegg, Angela Bassett, Alec Baldwin, Ving Rhames, Sean Harris, Joey Ansah, Caspar Phillipson, Alix Bénézech

Christopher McQuarrie

Action, Thriller, Äventyr

Mission: Impossible VI, M:I VI, M:I 6, Mission: Impossible 6

Diskussioner om Mission: Impossible - Fallout  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mission: Impossible - Fallout (27 st)
Genstruktur (Anmäl)   12:59 14/10
Lite Jönssonligan i mellan åt.
Benisakura (Anmäl)   13:54 10/10
Väldigt stabil action med en hel del häftiga scener men det är också det som inte höjer betyget för mig. Ingen handling som engagerar men som sagt en väldigt välgjord actionfilm.
JD (Anmäl)   21:30 1/10
Här har man ansträngt sig. Dock inte när det gäller att undvika klichéer. Men å andra sidan är det lite av den här filmseriens signum, ta den och den klichén och vrid dem ett varv till. Balanserar snyggt mellan trams de luxe och poesi. Prins Carl Philip är också kul att se och riktigt bra i sin roll.
erosagape (Anmäl)   20:18 3/9
Riktigt bra i sin genre och när jag skrattar förtjust åt spänningsscener kan det knappast bli bättre. Biljakter är jag närmast allergisk mot men trots upprepning här får de motvilligt godkänt.
Commandante (Anmäl)   21:34 2/9
Nja. Det här var lite väl långt och fånigt. Framför allt verkade biljakterna aldrig vilja ta slut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mission: Impossible - Fallout