Betyg idag: 1 151 Besökare idag: 4 206

Originaltitel: Mission: Impossible - Fallout
Regissör:Christopher McQuarrie
Utgivningsår:2018

Om Mission: Impossible - Fallout:

Även de bästa avsikter kan komma att jaga dig. Ethan Hunt och hans IMF-team tillsammans med några allierade i en tävling mot tiden efter ett misslyckat uppdrag.

Tom Cruise, Henry Cavill, Ving Rhames, Simon Pegg, Rebecca Ferguson, Sean Harris, Angela Bassett, Vanessa Kirby, Michelle Monaghan, Wes Bentley, Frederick Schmidt, Alec Baldwin, Liang Yang, Kristoffer Joner, Alix Bénézech, Joey Ansah, Velibor Topic

Christopher McQuarrie

Action, Thriller, Äventyr

Mission: Impossible VI, M:I VI, M:I 6, Mission: Impossible 6

USA, Kina, Frankrike, Norge
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Mission: Impossible - Fallout  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mission: Impossible - Fallout (30 st)
Robkiller (Anmäl)   21:06 19/11
Bättre än väntat... några häftiga actionscener och hyfsad handling...
Tenchi (Anmäl)   13:01 8/11
Högt tempo och varvar aldrig ned emellanåt, så det är riktigt underhållande. Några saker var lite väl förutsägbara men så kan det vara ibland.
deswhip (Anmäl)   00:38 23/10
Inte riktigt som jag hoppats. Jag kan inte komma ihåg filmen tillräckligt noga för att förklara ordentligt vad det var som inte stämde riktigt. Men de använde iallafall masktricket minst en gång för mycket.
Genstruktur (Anmäl)   12:59 14/10
Lite Jönssonligan i mellan åt.
Benisakura (Anmäl)   13:54 10/10
Väldigt stabil action med en hel del häftiga scener men det är också det som inte höjer betyget för mig. Ingen handling som engagerar men som sagt en väldigt välgjord actionfilm.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mission: Impossible - Fallout