Mission: Impossible - Fallout

Originaltitel: Mission: Impossible - Fallout
Regissör:Christopher McQuarrie
Utgivningsår:2018

Om Mission: Impossible - Fallout:

Även de bästa avsikter kan komma att jaga dig. Ethan Hunt och hans IMF-team tillsammans med några allierade i en tävling mot tiden efter ett misslyckat uppdrag.

Tom Cruise, Rebecca Ferguson, Vanessa Kirby, Henry Cavill, Michelle Monaghan, Simon Pegg, Angela Bassett, Alec Baldwin, Ving Rhames, Sean Harris, Joey Ansah, Caspar Phillipson, Alix Bénézech

Christopher McQuarrie

Action, Thriller, Äventyr

Mission: Impossible VI, M:I VI, M:I 6, Mission: Impossible 6

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Mission: Impossible - Fallout  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mission: Impossible - Fallout (11 st)
Engravadlax (Anmäl)   01:08 11/8
Kassa dialoger, bra kinematografi.
ekback (Anmäl)   00:47 10/8
Haha så mycket dumheter... Underhållande var den definitivt, men karaktärerna hur dom håller på alltså...
myslas (Anmäl)   23:25 7/8
Efter all den hypen med recensioner som höjer den till skyarna och där jag sett kommentarer som att det här är en ny Fury Road och så visar det sig vara typ Die Another Day. Vad fan liksom? Efter att ha kallat MI den sämsta serie actionfilmer någonsin (något överdrivet förvisso) efter den fjärde filmen så var Rogue Nation en väldigt positiv överraskning för mig där man bytte stil till en mer finessrik action, inte helt olik många av de bättre Bond-filmerna. Men nu är man tillbaka på samma spår som tidigare igen, två timmar med biljakter och handgemäng helt utan någon handling som engagerar. Om det här är den typ av action som folk förespråkar är det nog dags för mig att ge upp genren.
stgurgel (Anmäl)   11:23 7/8
n träig och seg historia med okarismatiska skurkar och usel story i framför allt första halvan. Vita änkan borde skämmas. Efter tvisterna tar det mer fart och engagerar mer, men når tyvärr aldrig upp till samma nivå som rogue nation
haajen (Anmäl)   10:26 7/8
Faktiskt inte den actionrökare jag hade förväntat mig, föredrar Ghost Protocol samt Rogue Nation framför denna. Handlingen är onödigt krystad och actionsekvenserna är inte SÅ imponerande innan den sista halvtimmen som är helt suverän. Fram till dess så finns här ingen scen som når höjderna av opera- och motorcykelscenen i Rogue Nation samt Dubaiscenen i Ghost Protocol. Klart sevärd såklart men att säga att detta är den bästa actionfilmen ever är bara löjligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mission: Impossible - Fallout