Mission: Impossible - Fallout

Originaltitel: Mission: Impossible - Fallout
Regissör:Christopher McQuarrie
Utgivningsår:2018

Om Mission: Impossible - Fallout:

Även de bästa avsikter kan komma att jaga dig. Ethan Hunt och hans IMF-team tillsammans med några allierade i en tävling mot tiden efter ett misslyckat uppdrag.

Titel: Mission: Impossible
Originaltitel: Mission: Impossible - Rogue Nation
Regissör: Christopher McQuarrie
År: 2015
Mission: Impossible - Rogue Nation

Tom Cruise, Henry Cavill, Ving Rhames, Simon Pegg, Rebecca Ferguson, Sean Harris, Angela Bassett, Vanessa Kirby, Michelle Monaghan, Wes Bentley, Frederick Schmidt, Alec Baldwin, Liang Yang, Kristoffer Joner, Alix Bénézech, Joey Ansah, Velibor Topic

Christopher McQuarrie

Action, Thriller, Äventyr

Mission: Impossible VI, M:I VI, M:I 6, Mission: Impossible 6

USA, Kina, Frankrike, Norge
Diskussioner om Mission: Impossible - Fallout  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mission: Impossible - Fallout (46 st)
dafreakish (Anmäl)   01:24 6/5
Långt ifrån den bästa filmen i serien, men ändå en fartfylld och snyggt berättad MI-film. Det den faller på är storyn som den här gången inte är lika fyndig eller smart som den brukar. Cruise har onekligen koll på vad han gör.
Sture Stenhög (Anmäl)   18:17 24/3
Den allmänna tendensen i den här filmserien har varit att det blir aningen bättre för varje film, och det bryts inte här, det här är den bästa hittills. Min invändning mot de här filmerna är att karaktärerna är lite för trista, och det sätter sina begränsningar, men här har man fått ihop en slingrig historia som det är kul att följa, och som ändå känns genomtänkt för vad den är. Actionscenerna imponerar dessutom som vanligt, och de är ett välkommet avbrott från alla CGI-orgier man annars bjuds på. Så jag sätter en trea för första gången i den här filmserien, med hyfsad marginal också
daniel77 (Anmäl)   07:02 20/3
Vad är grejen med alla lensflares? Jag trodde att vi hade kommit överens om att det inte ens var ball när Star Trek rebootades...
Gordyal (Anmäl)   22:34 9/3
Anmärkningsvärt korkad, även för sin genre. Dessutom proppad med krystat dubbelspel och "Haha, nu lurade vi er!". Nosar stundvis på en etta, men sista tjugo (eller vad det kan göra) gör hela filmen sevärd (nåja). Tillsammans med Trean klart sämst i serien. (6-/15)
lave (Anmäl)   12:37 4/3
Tom Cruise springer igen! Och åker motorcykel. Och gör en massa galna och välfilmade stunts i snygga miljöer. Underhållning för stunden.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mission: Impossible - Fallout