Mission: Impossible 3

Originaltitel: Mission: Impossible III
Regissör:JJ Abrams
Utgivningsår:2006

Om Mission: Impossible 3:

Ethan har slutat att åka på omöjliga uppdrag och ägnar sig istället åt sin blivande fru och åt att träna agenter. Men då Ethan får reda på att en av hans rekryter har hamnat i knipa i jakten på en sadistisk vapenhandlare samlar han återigen ihop teamat och beger sig iväg på en fritagningsexpedition.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Quantum of Solace
Regissör: Marc Forster
År: 2008
Quantum of Solace

Tom Cruise, Philip Seymour Hoffman, Ving Rhames, Billy Crudup, Michelle Monaghan, Jonathan Rhys Meyers, Laurence Fishburne, Keri Russell, Maggie Q, Simon Pegg, Eddie Marsan, Bahar Soomekh, Jeff Chase, Carla Gallo, Aaron Paul

Alex Kurtzman, Roberto Orci, JJ Abrams

Action, Thriller, Äventyr

M:I-III, M:I 3

USA, Tyskland, Kina

Recension Mission: Impossible 3

- horvendile sätter betyg 3 och skriver:
Med gratisbiljetter att bränna och en kväll över hamnade jag på Mission: Impossible III. Redan i första stycket tror jag att jag, till glädje för den som inte ids läsa längre än så, skulle kunna sammanfatta filmen ganska väl. Dels genom att återanvända vad jag skrev om I, Robot: I genren "En helt okej rulle" är M:I 3 en helt okej rulle. Dels genom att konstatera att filmen absolut var värd sin gratisbiljett,...

Recension av Mission: Impossible 3 - Läs hela!

Diskussioner om Mission: Impossible 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mission: Impossible 3 (653 st)
krank-mma (Anmäl)   13/9 2018
Detta är en film med en massa schyssta stunts och specialeffekter och actionscener, och så spelar Philip Seymor Hoffman en riktigt läbbig och skitfarlig skurk och så hoppar Tom Cruise mellan hustak. Det finns något slags lös story som binder ihop actionscenerna också, men den är det ju ingen som bryr sig om.
Solidus (Anmäl)   1/9 2018
Efter en omtitt inför för FALLOUT så måste jag säga att del 3 har sjunkit i mina ögon. Med undantag av Philip Seymour Hoffmans fantastiska insats som iskall skurk samt en schysst helikopterjakt, så finns det inte mycket minnesvärt över filmen. Den är ok och kompetent gjort, men den saknar karaktär. Standardaction.
Rai (Anmäl)   14/2 2018
Tom Cruise? Nej tack det får nog vara för min del!! riktigt dålig film!
Sarakin76 (Anmäl)   12/12 2017
Vil ikke se skiten. Se serien fra 60-tallet i stedet.
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
helt ok