Mitt Super Ex

Originaltitel: My Super Ex-Girlfriend
Regissör:Ivan Reitman
Utgivningsår:2006

Om Mitt Super Ex:

Matt upptäcker ett tag in i förhållandet att hans nya flickvän Jenny lever ett dubbelliv som den något motvilliga superhjältinnan G-girl. Men först när Matt gör slut får han uppleva hennes superkrafter på nära håll då hon använder dem på de mest kreativa sätt för att hämnas på honom.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Andrzej Bartkowiak
År: 2005
Genre: Action, Skräck, Science Fiction
Doom

Luke Wilson, Uma Thurman, Anna Faris, Rainn Wilson, Eddie Izzard, Wanda Sykes, Mark Consuelos, Stelio Savante, Mike Iorio, Tara Thompson, Kevin Townley, Margaret Anne Florence, Lawrence Feeney

Don Payne

Komedi, Romantik, Science Fiction

Super Ex-Girlfriend, Super Ex, Super Ex Girlfriend, Mitt Super-Ex

Recension Mitt Super Ex

- Rollywood sätter betyg 2 och skriver:
Jag tycker inte det här är en film som är värd speciellt mycket egentligen. Skådespelarna är inte helkassa och betyget stannar på en tvåa, men det är omöjligt att höja det mer eftersom det inte finns något att hämta i den här komedin. Inte ens komikern Eddie Izzard får oss att skratta.

Recension av Mitt Super Ex - Läs hela!

Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Mitt Super Ex  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mitt Super Ex (287 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
widez (Anmäl)   19/4 2017
Stängde av redan efter introt. Går inte att titta på sånt här!
wasteoftime (Anmäl)   28/3 2017
Ujujuj. Först och främst, så är det ju klart att Luke Wilson är klart att föredra av Wilson-bröderna. Detta bekräftat ju bara återigen. Men, sedan, jisses vilken stinkarrulle det här blir efter ungefär halva filmen. Första halvan är helt okej, sedan, ja, sedan bara det spårar, och inte på det bra sättet. Det slutar väl någonstans runt 5,0 på SH-skalan och ett stort frågetecken.
Murvel48 (Anmäl)   1/3 2017
Efter en kvart trodde jag det skulle bli ett bottennapp men filmen segar sig faktiskt upp till en svag trea. Det tar sig ordentligt efter att Luke gjort slut.
AlbinWesley (Anmäl)   2/5 2016
Det finns ju nåt i idén.. men filmen är ganska dålig alltså. Det faller ganska hårt på skurken, eller vad fan man ska kalla det.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mitt Super Ex
Se filmen