Molly's Game

Originaltitel: Molly's Game
Regissör:Aaron Sorkin
Utgivningsår:2017

Om Molly's Game:

Molly Bloom, ett olympiskt löfte i utförsåkning, byter karriär och börjar driva en framgångsrik rörelse som sysslar med internationella pokerspel. De skyhöga insatserna gör att FBI börjar undersöka hennes verksamhet.

Titel: Marshall
Originaltitel: Denial
Regissör: Mick Jackson
År: 2016
Denial
Titel: Roman J. Israel, Esq.
Originaltitel: Roman J. Israel, Esq.
Regissör: Dan Gilroy
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller
Roman J. Israel, Esq.

Jessica Chastain, Idris Elba, Kevin Costner, Michael Cera, Jeremy Strong, Chris O'Dowd, J C MacKenzie, Brian d'Arcy James, Bill Camp, Graham Greene (II), Justin Kirk, Angela Gots, Natalie Krill, Stephanie Herfield, Madison McKinley, Samantha Isler

Aaron Sorkin

Drama, Kriminalare, Biografi

Kina, USA, Kanada
Diskussioner om Molly's Game  (0 diskussioner)
Kommentarer om Molly's Game (20 st)
Christofer (Anmäl)   19:41 25/4
Bitvis riktigt underhållande, även om andra halvan inte höll samma nivå som första.
Zok (Anmäl)   10/12 2018
Gillade första timmen bäst, tycker att den tappar lite i andra delen, men ändå en bra film med bra skådespelare.
abnormal (Anmäl)   12/11 2018
Snygg och välspelad, men fångar aldrig riktigt intresset.
haajen (Anmäl)   18/7 2018
Väldigt underhållande medan en tittar men det hela känns rätt ytligt och det är ingen film som en minns efter att en sett klart den. Högt tempo och en vilja att klämma in så mycket som möjligt gör att Molly förblir en rätt grund karaktär.
Barneyk (Anmäl)   3/4 2018
Tycker pappan på slutet drar ner en hel del, annars är det rappt och snyggt berättat och en intressant historia.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Molly's Game