Monster Ark

Originaltitel: Monster Ark
Regissör:Declan O'Brien
Utgivningsår:2008

Om Monster Ark:

En arkeolog hittar ett gammalt skepp som visar sig vara resterna av Noaks ark, men istället för djur gömmer det sig en elak varelse.

Titel: The Devil's Tomb
Regissör: Paolo Vacirca
År: 2003
Genre: Komedi, Thriller, Skräck
Hemligheten

Renee O'Connor, Carlos Leon, Tim DeKay, Richard Gnolfo, Bashar Rahal, George Zlatarev, Amanda Crew, Hristo Mitzkov, Tommy 'Tiny' Lister, Velislav Pavlov, Mike Straub, Tommy Nohilly, Bill Parks

Berkeley Anderson, Declan O'Brien

Science Fiction

Genesis Code

Diskussioner om Monster Ark  (0 diskussioner)
Kommentarer om Monster Ark (19 st)
Kriffot (Anmäl)   27/8 2011
En "vetenskapsman" blir dum i huvudet när han börjar tro på gud! Extremt provocerande handling... eller extremt skrattretande om det här verkligen ska va kristen propaganda för tro framför förnuft. Larv, stundtals lite underhållande, men man förstod ju redan tidigt vart de barkade hän.
idd (Anmäl)   27/8 2011
sharktopus (av samma regissör) var ju lysande men det här var verkligen vedervärdigt! indiana jones-ripparna e ju sjukt bra men den förbannade jävla hemska kristna propaganda som genomsyrar hela filmen är bara såååå jobbig..
Gandoon (Anmäl)   4/4 2010
Den här är så episkt dålig att den har kommit förbi kullen och är på väg mot Star Wars Holiday Special (http://xkcd.com/653/)
Kosmoskorven (Anmäl)   30/3 2010
Åh herre min skapare...detta kan nog vara en utav de sämsta filmer jag någonsin sett i hela mitt liv! WTF people!!
Zuzz (Anmäl)   29/3 2010
Federico033 har redan sagt allt :P Riktigt underhållande på det där dåliga viset, men bra blir det inte för det. Hade såpass kul under mobbandet av den att jag ger den en 2a, just för att vi hade så kul åt den :P
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Monster Ark