Betyg idag: 1 296 Besökare idag: 5 045

Originaltitel: Morden i Sandhamn - I nöd och lust
Regissör:Mattias Ohlsson
Utgivningsår:2018

Om Morden i Sandhamn - I nöd och lust:

Mia blir brutalt nedslagen i tjänsten och Thomas är fast besluten att sätta dit de skyldiga. Nora försöker komma vidare efter Jonas svek och dyker motvilligt upp på en 60-årsfest där hennes ex Henrik bjuder upp till dans.

Jakob Cedergren, Alexandra Rapaport, Sandra Andreis, Stefan Gödicke, Jonas Malmsjö, Anki Lidén, Lotta Tejle, Anders Berg, Magnus Sundberg, Malin Persson, Tove Edfeldt, Kajsa Ernst, Magnus Mark

Katarina Ewers

Drama, Kriminalare, Romantik, Thriller

Sverige
Diskussioner om Morden i Sandhamn - I nöd och lust  (0 diskussioner)
Kommentarer om Morden i Sandhamn - I nöd och lust (3 st)
Christofer (Anmäl)   11:28 31/7
Sett 2018-04-26: Dugligt, med hyfsad story under omständigheterna med att det är en B-produktion.
Bozze80 (Anmäl)   20:30 13/6
Ett steg bakåt från förra, men inget bottennapp som vissa andra, halvtaskigt skådespeleri, framförallt Jonas Malmsjö är riktigt usel i denna... Manuset är även det ganska dåligt och förutsägbart.
Pandorasask (Anmäl)   20:55 10/5
Den bästa av de övriga tre filmerna och det säger inte lite det, men det blir ändå inte bra. Manuset känns bättre och man får tillbaka Morden i Sandhamn-feelingen i den här, men tyvärr är skådespelet för svagt och dialogen och händelserna framkrystade och det går att gissa sig till på mils avstånd precis hur allt hänger ihop. Det enda fina är fotot och feelingen. En svag, väldigt svag tvåa.