Morden i Sandhamn - I sanningens namn

Originaltitel: Morden i Sandhamn - I sanningens namn
Regissör:Mattias Ohlsson
Utgivningsår:2018

Om Morden i Sandhamn - I sanningens namn:

Det är dags för årets seglarläger på Knarrholmen och stämningen är förväntansfull, men Benjamin utses direkt till hackkyckling av de äldre killarna. Samtidigt är det någon som lurar i skuggorna och bevakar varje steg som barnen tar.

Jakob Cedergren, Alexandra Rapaport, Sandra Andreis, Stefan Gödicke, Ane Dahl Torp, Saga Samuelsson, Anki Lidén, Lotta Tejle, Romeo Altera, Grim Lohman, Anton Forsdik, Natalie Minnevik, Charlie Petersson, Christopher Wagelin, Robin Steg

Daniel Alfredson, Birgitta Bongenhielm

Drama, Kriminalare, Romantik, Thriller

Sverige
Diskussioner om Morden i Sandhamn - I sanningens namn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Morden i Sandhamn - I sanningens namn (6 st)
Murvel48 (Anmäl)   20:09 11/2
En massa korta scener (varav många ointressanta och ovidkommande) staplade på varandra.
Murvel48 (Anmäl)   20:07 11/2
En massa korta scener (många ointressanta och ovidkommande) staplade på varandra.
Murvel48 (Anmäl)   20:07 11/2
Christofer (Anmäl)   31/7 2018
Sett 2018-04-23: Stundtals ok, stundtals superschletet. Trist slut. Gick att kolla på iaf. Svag tvåa.
Bozze80 (Anmäl)   12/6 2018
Aningen bättre än föregående, lite krypande spänning i vissa scener, bättre manus, och bättre skådespelare, men bra är det ju inte...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Morden i Sandhamn - I sanningens namn