Morgan

Originaltitel: Morgan
Regissör:Luke Scott
Utgivningsår:2016

Om Morgan:

En riskkonsult får i uppdrag att utvärdera ett experiment inom artificiell intelligens och avgöra om en artificiell flickas liv ska avslutas eller inte.

Titel: The Samaritan
Regissör: Bob Balaban
År: 2006
Genre: Drama, Komedi
Bernard and Doris

Kate Mara, Anya Taylor-Joy, Rose Leslie, Michael Yare, Toby Jones, Chris Sullivan, Boyd Holbrook, Vinette Robinson, Michelle Yeoh, Brian Cox, Jennifer Jason Leigh, Paul Giamatti, Crispian Belfrage, Amybeth McNulty, Jonathan Aris, Charlotte Asprey

Seth W Owen

Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium

Diskussioner om Morgan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Morgan (19 st)
the Feber (Anmäl)   10:44 18/2
Sjukt trist sätt att slarva bort en kul idé. Börjar intressant men slarvas bort totalt av meningslösa scener och ologisk händelseutveckling. Sjukt kass!
dafreakish (Anmäl)   31/8 2018
Luke Scott är inte sin far och efter den här pekoralen till film så drar jag slutsatsen att han aldrig kommer att bli det heller. Mara funkar okej men många kapabla skådespelare kastas bort totalt
Christofer (Anmäl)   30/8 2017
Långt ifrån det bästa på temat. Det fanns såklart ett gäng oklara detaljer men slutet höjde det hela från 2 till 2+. Däremot känns inte trean riktigt motoverad, trots Giamatti's oklanderliga men alltför korta roll.
Robkiller (Anmäl)   17/8 2017
AI baserad humanoid löper amok. Rätt så seg och förutsägbar. Höll väl intresset uppe lite i alla fall med tanke på temat. Men var väl ingen höjdare egentligen.
fridenpaden (Anmäl)   6/8 2017
Förutsägbar men helt okej. De kunde ha behövt mer hjälp med actionscenerna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Morgan