Mortal Kombat Conquest - Final Battle

Originaltitel: Mortal Kombat Conquest - Final Battle
Regissör:Reza Badiyi
Utgivningsår:1998

Om Mortal Kombat Conquest - Final Battle:

Rayden, Jordens försvarare, och Shao Kahn, den onde härskaren av Outworld, möts i en parallell värld för att mäta sina krafter - i ett möte som kan avgöra framtiden för dem alla. Shao Kahn är på erövringsstråt, och lämnar överallt spår efter sig av förfärlig terror. Kung Lao och de andra är vittnen till blodbadet, och inser att Rayden kan vara i fara. De försöker att hjälpa honom, men blir avslöjade och sänds genom mörkrets dörr.

Titel: Mortal Kombat - Annihilation
Originaltitel: Mortal Kombat: Annihilation
Regissör: John R Leonetti
År: 1997
Genre: Action, Äventyr, Fantasy
Mortal Kombat - Annihilation
Titel: Mortal Kombat Conquest: Dark Shadow
Originaltitel: Mortal Kombat: Conquest
Regissör: Scott Paulin
År: 2003
Genre: Action, Science Fiction
Mortal Kombat Conquest: Dark Shadow
Titel: Silent Scream
Regissör: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
År: 2007
Genre: Komedi
Epic Movie

Paolo Montalban, Daniel Bernhardt, Kristanna Loken, Tracy Douglas, Bruce Locke, Jeffrey Meek, Jennifer Renton

Action

Recension Mortal Kombat Conquest - Final Battle

- Rollywood sätter betyg 1 och skriver:
Det är en snygg Kristanna Loken vi ser i den kvinnliga huvudrollen. Det är väl också egentligen det enda bra med hela filmen. På alla andra punkter underkänner jag den med en mycket svag etta. Helst skulle den vara ännu lägre.

Recension av Mortal Kombat Conquest - Final Battle - Läs hela!

Diskussioner om Mortal Kombat Conquest - Final Battle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mortal Kombat Conquest - Final Battle (49 st)
LacombeLucien (Anmäl)   17/7 2015
Haha!
Johan_G (Anmäl)   25/12 2012
Den Får en 2:a pga av slutet som är så jävla coolt så att man bara vill hurra för glatta livet! annars är det samma skit-kvalite som jag gissar övriga serien är.
Petrify (Anmäl)   31/8 2010
Va fan äre här för dynga? Trodde det var trean så verkar de vara nån jäkla tv serie aka Glamour.. Haha!
UntzUntz (Anmäl)   28/2 2010
fyfan alltså
arruba (Anmäl)   14/12 2009
Det här var jäääävligt dååååligt! En grymt besviken arruba gick i från soffan efter att ha sätt Mortal Kombat Conquest - Final Battle. Om det finns något i denna skräprulle som övertygade så var det slutet som överasskade big time. Stark 1 som Mortal Kombat fans bör hålla sig borta ifrån. Det här är skit!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mortal Kombat Conquest - Final Battle