Mortdecai

Originaltitel: Mortdecai
Regissör:David Koepp
Utgivningsår:2015

Om Mortdecai:

Den rike konsthandlaren Charles Mortdecai försöker hitta en stulen tavla som sägs innehålla koden till ett bankkonto fyllt med nazistguld. Men det gäller för honom att hinna före ryssarna, MI5, hans fru och en internationell terrorist.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Daniel Schechter
År: 2013
Genre: Komedi, Kriminalare
Life of Crime

Johnny Depp, Gwyneth Paltrow, Paul Bettany, Ewan McGregor, Jonny Pasvolsky, Olivia Munn, Michael Culkin, Ulrich Thomsen, Alec Utgoff, Rob de Groot, Guy Burnet, Jeff Goldblum, Paul Whitehouse, Michael Byrne, Junix Inocian, David Cheung, Nicholas Farrell

Eric Aronson

Komedi, Action

USA, Storbritannien
Diskussioner om Mortdecai  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mortdecai (25 st)
Redheaded (Anmäl)   09:46 19/5
Jag gillade faktiskt den här! 😁 Underhållande en lördagskväll! Lite gamneldags crazy.
precious_death (Anmäl)   13:50 1/4
Vet inte riktigt vad målgruppen är för den här. Men när man väl kom in i den så var den rätt så underhållande på sitt eget fullständigt galna sätt.
Nintendo 64 (Anmäl)   00:25 29/1
Så illa var den faktiskt inte! Underhållande bagatell.
ancientlove (Anmäl)   00:44 16/1
Förvånansvärt underhållande. Sen förstår jag inte varför de envisas med att anlita Paltrow till roller där hon ska prata brittiska för hon är urusel
NoWireHangers (Anmäl)   11/5 2017
Johnny Depp är ju känd för att spela udda karaktärer och gör så även här. Mortdecai är en minst sagt udda karaktär, men tyvärr inte alls så rolig som det är tänkt. Humorn i filmen är över lag tämligen misslyckad och storyn inte heller särskilt intressant. 2-
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mortdecai