Betyg idag: 1 756 Besökare idag: 5 925

Originaltitel: Mother!
Regissör:Darren Aronofsky
Utgivningsår:2017

Om Mother!:

Ett pars förhållande sätts på prov när objudna gäster kommer till deras hem och avbryter deras lugna existens.

Jennifer Lawrence, Javier Bardem, Michelle Pfeiffer, Domhnall Gleeson, Ed Harris, Brian Gleeson, Kristen Wiig, Stephen McHattie, Stefan Simchowitz, Jovan Adepo, Robert Higden, Amanda Warren

Darren Aronofsky

Drama, Skräck, Mysterium

Mother

Diskussioner om Mother!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mother! (12 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   20:16 17/10
Riktigt sjuk film. Förstår om vissa har svårt för att betygsätta den. Filmen har från början till slut en riktigt ångestframkallande känsla över sig. Och slutet gör så att man mår illa. Inte direkt någon standard skräck. Gillar man väldigt psykologisk skräck så har man hittat den där ”pärlan”, gör man det inte så ska man nog söka vidare. Enligt mig så är den sevärd.
Filmfantast86 (Anmäl)   21:43 8/10
Riktigt bra när man förstår symboliken
Daed (Anmäl)   15:35 7/10
Riktigt bra, Aronofsky kan fortfarande sina grejer. Står o väger på gränsen mellan 3 och 4, får ligga på en stark trea tillsvidare.
emilstjernholm (Anmäl)   00:43 7/10
Svårt att sätta betyg på denna film. Karaktärerna känns ganska tomma men herregud vilken berg- och dalbana Aronofsky tar med åskådaren på. En stundtals mästerlig orgie i effektsökeri.
emilstjernholm (Anmäl)   00:42 7/10
Svårt att sätta betyg på denna film. Karaktärerna känns ganska tom men herregud vilken berg- och dalbana Aronofsky tar med åskådaren på. En stundtals mästerlig orgie i effektsökeri.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mother!