Motives

Originaltitel: Motives
Regissör:Craig Ross Jr
Utgivningsår:2004

Om Motives:

Motives är en thriller som handlar om Emery Simms, en lyckligt gift och framgångsrik affärsman. En viktig affärsuppgörelse som går väldigt fel, varpå även en mordutredning följer, resulterar i att den till synes stabila tillvaron Simms lever i faller ihop som ett korthus. Helt plötsligt känner han att han inte kan lita på någon, inte ens sin drömfru Constance...

Titel: Motives 2
Originaltitel: Motives 2
Regissör: Aaron Courseault
År: 2007
Genre: Thriller
Motives 2

Vivica A Fox, Shemar Moore, Golden Brooks, Sean Blakemore, Joe Torry, Victoria Rowell, Mel Jackson, William L Johnson, Caryn Ward, Keshia Knight Pulliam

Kelsey Scott

Drama, Thriller

Filmnummer: 20708
Diskussioner om Motives  (0 diskussioner)
Kommentarer om Motives (4 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   17/7 2012
Oengagerande överspel. Storyn i sig är det inget större fel på, det skulle mycket väl kunnat bli spännande, men regin och skådespelarna sviker på alla punkter. Nu blir det mest bara tråkigt och en genomgående känsla av slöseri med tid.
Grillo (Anmäl)   19/4 2012
Okej film till största delen. Slutet var riktigt irriterande när de förklarar allt i klartext som man precis listat ut...
HerrNilsson (Anmäl)   9/8 2004
se den inte!!! gör något vettigt istället
bjmo (Anmäl)   21/5 2004
Den här filmen är kass rätt igenom. Den har ingenting. Historien är värdelös, skådespelarna är urusla och det finns ingen som helst spänning i den. En väldigt svag 2:a med andra ord