Mr. Right

Originaltitel: Mr. Right
Regissör:Paco Cabezas
Utgivningsår:2015

Om Mr. Right:

En ung kvinna möter en man som verkar vara perfekt för henne. Men allt eftersom deras förhållande utvecklas, får hon reda på att han är en före detta yrkesmördare.

Titel: Why I Wore Lipstick to My Mastectomy
Regissör: Sarah Smith (II), Barry Cook
År: 2011
Genre: Drama, Komedi, Familjefilm
Arthur och julklappsrushen

Anna Kendrick, Sam Rockwell, Tim Roth, James Ransone, Anson Mount, Michael Eklund, RZA, Katie Nehra, Jaiden Kaine, Douglas M Griffin, Luis Da Silva Jr, Elena Sanchez, Garrett Kruithof, Christopher Matthew Cook, Ross Gallo, Wendy McColm

Max Landis

Komedi, Action, Romantik

Diskussioner om Mr. Right  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mr. Right (30 st)
deswhip (Anmäl)   00:05 20/2
Riktigt bra humor och en skön känsla för sportmanship. Som sagt nedan, perfekt casting.
Murvel48 (Anmäl)   26/2 2018
Skruvad och mycket underhållande. Perfekt casting.
Len Widleheyt (Anmäl)   21/2 2018
Egentligen alldeles för over-the-top, men jag njuter så av Anna Kendricks energi och det kvicka manuset att det blir en fyra.
Tatty (Anmäl)   2/10 2017
Den är riktig bra! Så knäpp men rolig!! Gillar denna sjuka humorn i filmen och Sam Rockwell är så bra och snygg! Anna Kendrick var bra i filmen hon med! Gillar den stark!
JPerlie (Anmäl)   3/9 2017
Sam Rockwell som yrkesmördare i en komedi kan aldrig slå fel. Gillar inte ens Kendrick vanligtvis men hon växte verkligen här. Hennes qirkyness funkade med hans knäppa roll. Fick in lite Zaphod vibbar också. Love it! Lättsam, enkel med ett skönt flow. Vill gärna se Rockwell i fler liknande roller. Tim Roth är som alltid bra. Steve var väldigt härlig också. Vad mer... omfamna the crazy och gilla den för vad det är. Alla filmer behöver inte vara superdjupa för att vara bra. Det här var ett praktexempel på det! Jag kan tänka mig en uppföljare. Tyvärr tror jag den kommer vara allt för underskattad för det. Kort beskrivning- Som en jättegullig version av Natural Born Killers.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mr. Right