Mr. St. Nick

Originaltitel: Mr. St. Nick
Regissör:Craig Zisk
Utgivningsår:2002

Om Mr. St. Nick:

Kung Nicholas XX, mer känd som Jultomten och hans fru Carlotta befinner sig inte riktigt i julstämning. Med den annalkande julen känner kungen att han är redo för att kasta in handduken och lämna över sitt ämbete till kronprinsen Nick St. Nicholas. Men den sexige kronprinsen är allt för upptagen med annat.

Kelsey Grammer, Charles Durning, Katherine Helmond, Brian Bedford, Elaine Hendrix, Ana Ortiz, Luis Garcia, Colin Cunningham, Lupe Ontiveros, Wallace Shawn

Komedi, Fantasy

Kanada
Diskussioner om Mr. St. Nick  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mr. St. Nick (4 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   22/10 2016
Klockren komedi med skön humor, bra skådespelare och bra musik! Brukar alltid se den kring jul! Stark 4:a.
yrkeschaufföre (Anmäl)   14/12 2011
En tv-film som inte når ända fram, ganska bra skådespelarinsatser men manuset är inte bra och filmen känns som ett nedklippt hafsverk. Ps. om du har sett trailern har du sett filmen ds.
andersdino (Anmäl)   28/3 2004
tycker den stuntals e onödigt larvig
Psycho75 (Anmäl)   18/1 2004
Sämst..