Muck

Originaltitel: Muck
Regissör:Steve Wolsh
Utgivningsår:2015

Om Muck:

Efter att ha närapå tagit sig från en gammal begravningsplats blir några kompisar instängda mellan två ondskefulla hot som tvingar dem att slåss för sina liv, dö eller gå tillbaka dit de kom ifrån.

Titel: Hatchet
Originaltitel: Hatchet
Regissör: Adam Green (I)
År: 2006
Genre: Skräck
Hatchet

Kane Hodder, Lauren Francesca, Jaclyn Swedberg, Lachlan Buchanan, Stephanie Danielson, Gia Skova, Victoria Sophia, Ashley Green Elizabeth, Jamie Lee Williams, Laura Jacobs, Leila Knight, Audra Van Hees, Puja Mohindra, Bryce Draper, Grant Alan Ouzts

Steve Wolsh

Skräck

Diskussioner om Muck  (0 diskussioner)
Kommentarer om Muck (3 st)
amam (Anmäl)   10/11 2015
Lite svår att betygsätta. Kane Hodder var kul som mördarhövdingen och det är tydligt att de som gjort filmen verkar gilla genren. Annars så lider den mest av taskig regi och ger ett förvirrat intryck.
TheHorrorfan (Anmäl)   20/6 2015
Den var väldigt rörig, samt att manuset var riktigt kasst ibland. Vissa skådespelarinsatser var också lite halvusla. Däremot så var jag underhållen rätt igenom, men kan inte ge den mer än en 2a.
Cammi23 (Anmäl)   7/5 2015
En av de sämsta filmerna jag har sett.. Och vad var syftet med att alla tjejer var lättklädda/halvnakna?? Blev bara väldigt störande till slut..