Mummy Maniac

Originaltitel: Mummy Maniac
Regissör:Max Nikoff
Utgivningsår:2007

Om Mummy Maniac:

En galen seriemördare, som får en bizarr kick av att linda in sina offer i bandage och mumifiera dem, går lös på New Yorks gator. Baserad på verkliga händelser.

Ben Stewart, Erica Kruz, Colette Claire, Elissa Dowling, Pia Pownall, Nola Roeper

Max Nikoff

Skräck

Diskussioner om Mummy Maniac  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mummy Maniac (4 st)
11h30 (Anmäl)   18/4 2013
sett ca 10min och kan redan säga att den är ca sämsta skräpet ever
Intro (Anmäl)   11/1 2011
sinnes dålig!
TheHorrorfan (Anmäl)   12/12 2010
Det räcker att se bildkvaliten på en film i första ögonblicket om den är bra eller dålig, ja betyget förklarar vad jag tyckte om den. Ungefär lika värdelös som nästan alla Dark Lable filmer som jag sett förutom 3 st ungefär. De var i princip samma race hela tiden han kidnappde en tjej drog in henne i bagaget på lastbilen drog henne i det där rummet och satte henne i stolen och bruden bara satt där så hände det cirka 6 gånger tror jag? Det enda som de ändrade på var att det var en annan tjej sen börja de bara om fullkomligt värdelös.
Zebulonm (Anmäl)   9/3 2010
totalt värdelös......