My One and Only

Originaltitel: My One and Only
Regissör:Richard Loncraine
Utgivningsår:2009

Om My One and Only:

En dag bestämmer sig Ann Devereaux för att lämna New York och sin odugling till man och blåser iväg i sin babyblå Cadillac utan att se sig om. De ger sig ut på en strapatsrik färd i 50-talets Amerika i jakt på en perfekt äkta man och far till hennes två söner, men det visar sig lättare sagt än gjort.
Se filmen på Headweb

Regissör: Andrea Friberg
År: 2004
Film nr.: 19918
Peptalk

Renée Zellweger, Logan Lerman, Chris Noth, Kevin Bacon, Troy Garity, Eric McCormack, Nick Stahl, Steven Weber, David Koechner, Mark Rendall, Molly C Quinn, J C MacKenzie, Phoebe Strole, Robin Weigert

Charlie Peters

Drama, Komedi, Romantik, Äventyr, Biografi

Diskussioner om My One and Only  (0 diskussioner)
Kommentarer om My One and Only (19 st)
todape (Anmäl)   4/8 2015
Det finns helt klart en anledning till att en film som denne aldrig fått någon vidare uppmärksamhet trots flera affischnamn. Den är helt enkelt inte bra alls!
Christiansen14 (Anmäl)   29/9 2013
Stark tvåa för sönernas roller. Ytlig film som tidigare nämnts och är väl ingen man kommer komma ihåg om några år.
desireforwords (Anmäl)   27/12 2012
Fantastisk, och Logan Lerman är bara så bra! Helt fantastisk och levererar konstant!
Kosmoskorven (Anmäl)   9/9 2012
Totalt poänglös.
Lux Lisbon (Anmäl)   30/3 2011
Rolig road movie som rullar genom 50-talet och bjuder på 7 av mina 20 favoritteman: bitterhet, cynism, tonår, divor, skönhet, ytlighet och glamour. Dregelvarning: Logan Lerman (blott 17 år!).
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till My One and Only