My Tomorrow, Your Yesterday

Originaltitel: Boku wa asu, kinou no kimi to dêto suru
Regissör:Takahiro Miki
Utgivningsår:2016

Om My Tomorrow, Your Yesterday:

Takatoshi studerar konst på universitetet. En dag på tåget in till skolan får han syn på Emi Fukuju och blir kär vid första ögonkastet. Efter att ha samlat mod till att prata med henne inleder dom en romans och har lyckliga dagar, men Emi har en hemlighet.

Sôta Fukushi, Nana Komatsu, Masahiro Higashide, Yûki Yamada, Kaya Kiyohara, Akira Otaka, Yoshiko Miyazaki

Tomoko Yoshida

Tomorrow I Will Date With Yesterday's You

Japan
Diskussioner om My Tomorrow, Your Yesterday  (0 diskussioner)
Kommentarer om My Tomorrow, Your Yesterday (2 st)
foppa99 (Anmäl)   19:14 9/1
har kärlek någonsin porträtterats på film mer bitterljuvt än här? mitt hjärta är helt urvridet.
HerrNenne (Anmäl)   16/10 2018
Fin film med intressant berättelse, men den känns lite rädd att vara för otydlig och väljer istället att vara övertydlig med många upprepade förklaringar som påverkar tempot. Inte ett helt tillfredsställande slut. Skådespelarna i huvudrollerna passar perfekt.