Naken

Originaltitel: Naken
Regissör:Torkel Knutsson, Mårten Knutsson
Utgivningsår:2000

Om Naken:

Efter en mycket blöt svensexa, vaknar Anders upp i en hiss, naken. Det här är en rubbad film om ett bröllop som aldrig tycks bli av. Allt på grund av att Anders kompisar gör allt för att han ska få en oförglömlig svensexa. Värst i gänget är Anders så kallade bäste vän Pierre, som inte bara vill ge Anders ett minnesvärt dygn, utan också ta ifrån honom den blivande bruden Maria för att komma åt hennes rike pappas pengar.

Titel: Måndag hela veckan
Regissör: Duncan Jones
År: 2011
Genre: Thriller, Science Fiction, Mysterium
Source Code

Felix Herngren, Emil Forselius, Tuva Novotny, Figge Norling, Henrik Norberg, Lisa Kock, Martin Forsström, Anna Järphammar, Dan Malmer, Micke Dubois, Lina Perned, Jesper Salén, Victoria Silvstedt, Gösta Engström, Pontus Gårdinger, Peter Siepen

Torkel Knutsson, Mårten Knutsson

Komedi

Sverige

Recension Naken

- weng-weng sätter betyg 1 och skriver:
Det här är filmen som Sveriges prydligaste filmrecensent ville ge en bajskorv i betyg. Det är filmen som fortsatte promotas trots att alla hatade den. Det är filmen med flest skämt på regissörernas bekostnad. Det är en film, naken på allt vad film heter, som endast har ett enda rätt och det är just i sin egen titel. Det börjar guppigt och glatt till tecknade förtexter med en naken man som springer...

Recension av Naken - Läs hela!

Diskussioner om Naken  (0 diskussioner)
Kommentarer om Naken (351 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   21/10 2017
ganska kass
Rai (Anmäl)   8/10 2017
Den här filmen har något i sin uselhet att det går att titta på den....
mr_magi (Anmäl)   25/9 2016
Högkvalitativ!
patrasket (Anmäl)   22/9 2016
Kultfilm! Jag minns den som rolig när jag var 14 därför får den en trea. Skulle inte våga se om den dock..
Krille80 (Anmäl)   2/11 2014
THE BOTTOM IS NÅDD! En värdig utmanare till "Reine och Mimmi i fjällen" om svenska kalkontronen. Frågan är om det finns något som helst existensberättigande för denna film, som mer liknar en pinsam dokusåpa med stulna idéer från "Groundhog day". Tre frågor snurrar i i mitt huvud efter att sett denna film. Varför? Varför? Varför?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Naken