Bad Neighbours

Originaltitel: Neighbors
Regissör:Nicholas Stoller
Utgivningsår:2014

Om Bad Neighbours:

Ett par med en nyfödd bebis står inför oväntade svårigheter när de tvingas bo grannar med en studentförening.

Titel: While We're Young
Genre: Komedi, Action
The Interview
Titel: 22 Jump Street
Originaltitel: 22 Jump Street
Regissör: Phil Lord, Christopher Miller (I)
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
22 Jump Street

Seth Rogen, Zac Efron, Rose Byrne, Dave Franco, Christopher Mintz-Plasse, Jerrod Carmichael, Ike Barinholtz, Carla Gallo, Lisa Kudrow, Craig Roberts, Hannibal Buress, Halston Sage, Ali Cobrin, Jason Mantzoukas, Kira Sternbach, Brian Huskey, Randall Park

Andrew Jay Cohen, Brendan O'Brien

Komedi

Bad Neighbours

Recension Bad Neighbours

- Albion1 sätter betyg 2 och skriver:
Det här är en film om ungdomar, fördomar, våld, sex och rock ’n roll. Samförståndet är väldigt bra mellan skådespelarna Seth Rogen och Rose Byrne i rollerna som Mac och Kelly, ett ungt gift par som har flyttat ut till förorten för att deras dotter ska få en lugn och fin uppväxt. De försöker anpassa sig i rollen som unga föräldrar med de naturliga förändringar det innebär för deras sex- och sociala...

Recension av Bad Neighbours - Läs hela!

Med i listor: Heta filmer
Diskussioner om Bad Neighbours  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Neighbours (86 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
Portugallien (Anmäl)   27/5 2017
gjoob (Anmäl)   1/10 2016
Man får vad man väntat och det är riktigt lågt. Hyfsat underhållande för stunden, men i längden blir frat boy-humorn för mycket även för mig (trots att jag satte ribban väldigt lågt).
RunRiot (Anmäl)   22/6 2016
Jag har en allvarlig allergi mot Seth Rogen, men här är han faktiskt uthärdlig. Den riktiga showen står dock Zac Efron och Dave Franco för.
BrutusBeefcake (Anmäl)   9/5 2016
Finns några klockrena scener så som när Zac är Travis Bickle, men det är för mycket fånigt som tar upp all tid och en jobbig, enerverande Seth Rogen. Varför får han vara med i filmer? Så otroligt irriterande när han går runt och förklarar allt han gör i det minsta detalj, det är inte roligt. Filmen hade varit mycket bättre utan honom. (5/15)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Neighbours
Se filmen