Never Too Young To Die

Originaltitel: Never Too Young to Die
Regissör:Gil Bettman
Utgivningsår:1986

Om Never Too Young To Die:

En hemlig agent mördas och den nu föräldralösa sonen som är gymnast i sin skola anluter sig med sin mördade fars agentvän för att lösa mordet.

Titel: Om blickar kunde döda
Regissör: Lawrence D Foldes
År: 1983
Genre: Kriminalare
Young Warriors

John Stamos, Vanity, Gene Simmons, George Lazenby, Peter Kwong, Ed Brock, John Anderson, Robert Englund, Tara Buckman, Curtis Taylor

Anthony Foutz, Steven Paul

Drama, Action

Diskussioner om Never Too Young To Die  (0 diskussioner)
Kommentarer om Never Too Young To Die (7 st)
idd (Anmäl)   19:28 24/3
Gene Simmons borde va skurken i alla filmer!
dudson (Anmäl)   30/5 2017
Underbart ostig och check tuggummi action. Härligt se Simmons i en sån flippad roll. Och kultige Lazenby drar sitt strå till stacken. Undvik bara den svenskaVhs släppet! Totalt sönderklippt.
Dele (Anmäl)   26/11 2015
Ett praktexempel på dum skräpkultur. Visst underhållningsvärde, men det kvävs liksom av den oändliga mängden dumheter som outtröttligt matas ut.
Anonym_user_1 (Anmäl)   23/10 2012
Jag söker efter en riktig skitfilm, men det här duger inte. Jag känner ingen direkt uselhet utan en standard B-film från åttiotalet, även om en viss idioti finns.
menschenfeind (Anmäl)   1/4 2012
Väldigt B, skådespeleriet är ju dåligt och handling och dialog är mer än lovligt dumt, men det är rätt intensivt, underhållande och "coolt", och syntmusiken låter precis som den ska!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Never Too Young To Die