New Year's Eve

Originaltitel: New Year's Eve
Regissör:Garry Marshall
Utgivningsår:2011

Om New Year's Eve:

Vi får följa par och singlar i New York på den mest magiska av kvällar, nyårsafton.

Titel: Valentine's Day
Originaltitel: What to Expect When You're Expecting
Regissör: Kirk Jones
År: 2012
What to Expect

Halle Berry, Jessica Biel, Jon Bon Jovi, Abigail Breslin, Ludacris, Robert De NIro, Josh Duhamel, Zac Efron, Hector Elizondo, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Seth Meyers, Lea Michele, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Til Schweiger, Hilary Swank

Katherine Fugate

Komedi, Romantik

Diskussioner om New Year's Eve  (0 diskussioner)
Kommentarer om New Year's Eve (111 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   03:52 2/1
Rakt igenom en industriprodukt, och det är svårt att tro att någon av de inblandade trodde att de gjorde en bra film här. Ett gäng klichéartade historier, massvis med kända namn, och en hel del fånig och trött humor. Formeln fungerar väl för någon form av harmlöst tidsfördriv, men bristen på inspiration är verkligen provocerande
mammene (Anmäl)   26/12 2018
Får väl inte så mycket mer än det man har förväntats sig, så det var en lagom krävande sysselsättning en julaftonskväll.
deswhip (Anmäl)   31/12 2017
Borde vara rekord i kändistät film faktiskt... Smetigt och klyschigt visst men helt uselt är det inte ändå som många verkar tycka här, filmen har ett visst mysigt underhållningsvärde trots allt.
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
hardcore (Anmäl)   13/1 2017
Jag blev besviken över att se att regissören kan slösa bort alla dessa resurser. Han borde bannlysas från filmindustrin för all framtid. Visst manuset kan man inte påstå är super men man är väl läskunnig när man gör film? Det här spektaklet är helt och hållet hans fel och kommer skjuta personen som kommer in till mitt hem med hans filmer.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till New Year's Eve
Se filmen