New York City Serenade

Originaltitel: New York City Serenade
Regissör:Frank Whaley
Utgivningsår:2007

Om New York City Serenade:

Två barndomskompisar försöker förstå meningen med sina liv. Ray, som är trummis i ett rockband, och Owen, en ambitiös filmmakare, spenderar största delen av sin tid genom att göra simpla jobb och dricka. När Owens fästmö bryter deras förlovning vet han inte vad han ska ta sig till och bjuder med Ray på en filmfestival han blivit inbjuden till. Väl där försöker Owen lappa ihop förhållandet och Ray lurar in dem i en svit på Four Seasons hotell genom att utge sig för att vara Wallace Shawns son, vilket orsakar tumult.

Freddie Prinze Jr, Chris Klein, Wallace Shawn, Jamie-Lynn Sigler, Christopher DeBlasio

Frank Whaley

Komedi

Diskussioner om New York City Serenade  (0 diskussioner)
Kommentarer om New York City Serenade (2 st)
Zok (Anmäl)   14/7 2012
Tycker den var bra, även om det är långt ifrån en perfekt film. Några dippar finns i filmen, men som helhet funkar det rätt bra.
FilmJoey (Anmäl)   6/4 2011
Kul att Ed Harcourt skrivit musiken till filmen, synd att det är det bästa inslaget.