Newness

Originaltitel: Newness
Regissör:Drake Doremus
Utgivningsår:2017

Om Newness:

I samtidens Los Angeles, i en värld av sociala medier och lösa relationer, inleder två ungdomar ett förhållande som förskjuter emotionella och fysiska gränser.

Nicholas Hoult, Laia Costa, Danny Huston, Courtney Eaton, Matthew Gray Gubler, Pom Klementieff, David Selby, Amanda Serra, Jessica Henwick, Albert Hammond Jr, Lianna Swearingen, Elsa Cocquerel, Daniel Zovatto, Eric Edelstein, Kai Lennox

Ben York Jones

Drama, Romantik

Diskussioner om Newness  (0 diskussioner)
Kommentarer om Newness (4 st)
KyLLo (Anmäl)   23:00 30/4
Värdelös. Slisk, slisk, lite gräl och tårar. Sedan urdåligt filmad med handkamera, uselt ljus och oskärpa.
HerrNenne (Anmäl)   11:11 14/2
Jag gillar det när det går bra, men den är för realistisk.
DIProgan (Anmäl)   20/8 2018
Lyckas så väldigt bra med att fånga det där som finns mellan två människor i en djup relation och alla känslotoppar och dalar utan att lämna verkligheten. Många bra vinklar på en modern relation. Det bästa relationsdramat på bra länge.
annihilat0r (Anmäl)   19/5 2018
"Newness" upplevde jag som en fin, sann, stark och hjärtskärande film om psykisk ohälsa, sexuella begär och samtidens relationer. Hedrar gärna denna helhet, med hopp om ökad medvetenhet och fler djuplodade reflektioner.