Next Friday

Originaltitel: Next Friday
Regissör:Steve Carr
Utgivningsår:2000

Om Next Friday:

Den enorme Debo är ute efter hämnd på Craig efter att ha fått stryk en gång. Därför flyr Craig till den lugna förorten som visar sig inte vara så mycket lugnare än South Central som Craig bor i.

Titel: Friday After Next
Regissör: Ernest R Dickerson
År: 1996
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Äventyr
Bulletproof

Ice Cube, Tamala Jones, Mike Epps, Justin Pierce, John Witherspoon, Tommy 'Tiny' Lister, Jacob Vargas, Kym Whitley, Sticky Fingaz, Lobo Sebastian, Rolando Molina, Amy Hill, Lisa Rodríguez, Clifton Powell, Don 'DC' Curry

Ice Cube

Drama, Komedi

Diskussioner om Next Friday  (0 diskussioner)
Kommentarer om Next Friday (63 st)
Raimo_1985 (Anmäl)   10:51 16/5
Andra titten och fyran står fast!
Raimo_1985 (Anmäl)   1/12 2018
Har ju inte sett första Friday, skulle köpt de här fredags-filmerna med Ice Cube i den där lådan om tre när jag hade chansen. Aja, den här är riktigt rolig iallafall och jag har tänkt på den mycket i efterhand och skrattat till. Enda som inte är så roligt är väl latino-snubben som går åt buskishållet, dessutom hade en indisk accent vilket blev helt fel. Jag gillar verkligen Kuben.
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
arruba (Anmäl)   4/4 2016
Egentligen är det ingen bra film, men det är så jädra charmigt och skönt att man ändå bara sitter och ler.
wasteoftime (Anmäl)   26/3 2016
Det här är så dåligt så att det gör ont i hela kroppen. Det är så enkla "skämt", total avsaknad av manus. Dåligt skådespel. Ofattbart att det lyckades bli tre filmer i den här serien. Det värsta av allt är ju att man vet precis hur dåligt det kommer att bli efter de inledande sekvenserna. 15,0 på SH-skalan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Next Friday