Next Gen

Originaltitel: Next Gen
Regissör:Kevin R Adams, Joe Ksander
Utgivningsår:2018

Om Next Gen:

När en ensam flicka blir vän med en robot förvandlas hennes liv till ett spännande äventyr. Tillsammans tar de sig an mobbare, onda robotar och en skurk med lömska planer.

Charlyne Yi (röst), Jason Sudeikis (röst), Michael Peña (röst), David Cross (röst), Constance Wu (röst), Anna Akana (röst), Kitana Turnbull (röst), Jet Jurgensmeyer (röst)

Kevin R Adams, Joe Ksander

Komedi, Animerad, Action, Äventyr

Kina, Kanada
Diskussioner om Next Gen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Next Gen (7 st)
supermancover (Anmäl)   19:06 7/4
Trea blev det ändå, för att slutet faktiskt var fint. Bra musik och emellanåt snygg. Väl värd att se, men kanske inte mer än en gång.
ekback (Anmäl)   23:53 21/1
Snygga animationer, snygga miljöer, sjysst humor, ok story, grymma mecha-fighting scener! Vad mer kan man begära? Om denna animationskvalitet och stil skulle paras ihop med en tyngre, mer seriös story, ämnad för en äldre målgrupp så skulle det kunna bli rena drömfilmen! Nu förblir den en mycket välgjord actionpackad ungdomsfilm, men detta bådar gott inför framtiden om de fortsätter så här och gör fler filmer, och förhoppningsvis några för äldre målgrupper som sagt...
S_Griffon (Anmäl)   11/11 2018
Snyggt gjord!
myslas (Anmäl)   15/9 2018
Helt ok men känns lite för ofta som en sämre mashup av Big Hero 6 och Iron Giant. Animationen är alldeles för plastig för min smak också.
zallaxx (Anmäl)   15/9 2018
Helt klart inte en sur gubbe som filmtipset trodde.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Next Gen