Night of the Living Dead 3D: Re-Animation

Originaltitel: Night of the Living Dead 3D: Re-Animation
Regissör:Jeff Broadstreet
Utgivningsår:2012

Om Night of the Living Dead 3D: Re-Animation:

När en excentrisk begravningsentreprenör exponerar hundratals lik för kemikalieavfall förvandlas det familjeägda bårhuset till ett zombienäste. Hans bror dyker upp på oväntat besök och syskonen tvingas se över sina meningsskiljaktigheter för att rädda familjeföretaget - och överleva natten! Det bäddar för skratt, slakt och samhällskritik när genrefilmens främsta antihjältar slår samman för en gastkramande kamp om överlevnad.

Titel: Night of the Living Dead 3D
Regissör: Michael Roesch, Peter Scheerer
År: 2008
Genre: Komedi, Action, Skräck, Fantasy
Alone in the Dark II

Andrew Divoff, Jeffrey Combs, Sarah Lieving, Robin Sydney, Adam Chambers, Scott Thomson, Denice Duff, Rhonda Aldrich, Kyle Morris, Luis Accinelli, Melissa Jo Bailey, Mark Sikes, Neil D'Monte, Andra Kokott

Jeff Broadstreet

Action, Skräck

Diskussioner om Night of the Living Dead 3D: Re-Animation  (0 diskussioner)
Kommentarer om Night of the Living Dead 3D: Re-Animation (22 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   30/10 2017
DrJW (Anmäl)   22/10 2017
"Re-Animation". Get it, eftersom Jeffrey Combs från ReAnimator-filmerna är med i den här! Tro de eller ej, men de här är en uppföljare till Night of the Living Dead 3D, den riktigt kassa remaken med Sid Haig. Jag är ingen fan av Tom Savini's remake av den originella klassiska Romero-filmen, men den var en mycket bättre remake än 3D-skiten! Förvånansvärt så var den här inte så dålig som jag trodde att den skulle vara, visst den är fortfarande dålig - uppenbar och dålig cgi, uppenbar green screen och filmen känns verkligen stelt och har tafatta moment. Dålig, men inte jättehemsk dålig, den här är mer sevärd än den första 3D-filmen. Man behöver inte ens se den första filmen för att se den här, jag börjar att tro att de här inte ens är menad att vara en uppföljare överhuvudtaget, dem använde bara namnet eftersom den är public domain. Gillade Jeffrey Combs, men jag gillade också Andrew Divoff i den här filmen (han ser ut som en blandning av Josh Brolin och John Waters. Han även låter som Brolin). 1.5/5
Sture Stenhög (Anmäl)   22/5 2014
Jag har sett sämre. Jag gillar trots allt att de försöker bygga upp en historia snarare än att köra fullt ut på zombie-slafs. Man lyckas också helt okej med att berätta denna historia, problemet är dock att det knappast är en historia som känns värd att berättas. Karaktärerna beter sig helt ologiskt mest hela tiden, och det är ett bra trick ifall man vill få mig att tappa intresset, det känns inte heller som att man är speciellt intresserade av att knyta ihop några säckar i slutändan. Parodin på Sarah Palin är dessutom väldigt trött. Men lite kul är det att man här låter karaktärerna känna till zombiernas plats i populärkulturen, standard brukar annars vara att karaktärerna inte känner igen fenomenet alls, jag säger inte att det ena eller andra är bättre, bara att variation förnöjer. Men nej, jag kan nog egentligen inte rekommendera det här till nån alls
LTT86 (Anmäl)   19/12 2013
Jag har hört folk säga dåliga saker om det här filmen. Och vet ni vad? Dom har.......... absolut rätt! Det här filmen var fruktasvärt dålig. Till och med skådespelare visste om att den här filmen skulle suga, det är nog därför deras spelade var så j--la dåliga och betedde sig som om dom inte brydde sig alls. Inte nog med att filmen har noll story, det här hade en av dom värsta data effekterna som jag någonsin har sett. Undvik detta film, för era egna skull.
myslas (Anmäl)   9/3 2013
Ju längre man kollar på filmen desto mer vill man att den där 3D-skyffeln som Divoff vevar med ska nå så långt ut från TV:n att man själv halshuggs så man slipper se resten av sörjan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Night of the Living Dead 3D: Re-Animation