Night of the Templar

Originaltitel: Night of the Templar
Regissör:Paul Sampson
Utgivningsår:2013

Om Night of the Templar:

En riddare ifrån medeltiden återuppstår för att ta hämnd på de själar som förrådde honom.

Paul Sampson, David Carradine, Udo Kier, Norman Reedus, Billy Drago, Max Perlich, Nick Jameson, Jack Donner, Ingrid Sonray, Sofie Norman, Lisa Gleave, Mary Christina Brown, Hrach Titizian, Assaf Cohen

Paul Sampson

Drama, Komedi, Action, Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium

Templar Knights

Diskussioner om Night of the Templar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Night of the Templar (5 st)
Robkiller (Anmäl)   27/7 2013
Trevligt.. korsriddare. Sen var det inte mer med det. Rörig handling i nutid med tillbakablickar... usel regi, dåliga skådespelare även om det finns vissa man känner igen... Känns som en sämre version av nån Uwe Boll film... och det kan ju inte direkt vara bra.
DrJW (Anmäl)   12/4 2013
En av de mest förvirrande filmer man sett! Logiken i den här är så absurd o man undrar va fan tänkte dem på när dem skrev den här skiten!?
Waldo Trumbull (Anmäl)   20/12 2012
Fruktansvärt fånig. Ett dumt, dåligt genomtänkt, manus och många riktigt usla skådespelare gör detta till en utmaning att lida sig igenom. Visst, Kier och Carradine är ju lite underhållande, men båda har gjort mycket bättre filmer som man hellre ser om. Färg som torkar är ett annat tips på mer spännande tidsfördriv.
Chripher (Anmäl)   8/8 2012
Håller med föregående talare