Betyg idag: 1 241 Besökare idag: 6 575

Originaltitel: Nine Months
Regissör:Chris Columbus
Utgivningsår:1995

Om Nio månader:

Efter fem lyckliga år tillsammans krisar det till sig för Sam och Rebecca. Hon blir nämligen oväntat med barn och han blir helt bragt ut fattningen. Amerikansk version av den franska "Hjälp, min man är på smällen!".
Se filmen på Plejmo

Titel: På smällen
Originaltitel: Knocked Up
Regissör: Judd Apatow
År: 2007
Genre: Drama, Komedi, Romantik
På smällen
Titel: Hjälp, min man är på smällen!
Originaltitel: Neuf mois
Regissör: Patrick Braoudé
Genre: Komedi
Hjälp, min man är på smällen!
Titel: Junior
År: 2004
Genre: Komedi
Film nr.: 19385
En president i stan

Robin Williams, Hugh Grant, Joan Cusack, Julianne Moore, Tom Arnold, Jeff Goldblum, Kristin Davis, Ashley Johnson, Emily Yancy

Chris Columbus

Komedi

Diskussioner om Nio månader  (0 diskussioner)
Kommentarer om Nio månader (175 st)
Redwood (Anmäl)   22:44 21/11
Den bästa komedin som gjorts. Speciellt för oss som "varit med" om ämnet. Vardagsrealismen kontrapunkteras jämt och ständigt av komiska absurditeter, men det blir aldrig såsigt utan förblir kristallklart från början till slut.
Stygga-Vargen (Anmäl)   13:18 15/11
Bra story, klockren humor, väldigt bra skådespelare och mycket bra musik. Det här är en av mina favoritkomedier.
Tatty (Anmäl)   20:55 31/3
Gillar filmen. Den är bra med Hugh Grant som gör rollen bra. Likaså Julianne Moore.
AlbinWesley (Anmäl)   29/11 2014
Rätt så blek, det går inte att påstå nåt annat om. Men Grant funkar, Julianne Moore är förvisso Julianne Moore när Julianne Moore är som tristast, men ändå Julianne Moore. Mot slutet blir det lite roligare och filmen höjs ett steg. Om än knappt.
Krille80 (Anmäl)   15/11 2014
Jag tillhör dem som verkligen gillar Hugh Grant och särskilt när han är på ett sådant bra humör som i denna film. Julianne Moore överraskar också med en härligt komik. Förlossningsscenerna med Robin Williams är helt underbara. En härligt lättsam film med härliga skådespelarprestationer. 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Nio månader
Se filmen