No Good Deed

Originaltitel: The House on Turk Street
Regissör:Bob Rafelson
Utgivningsår:2002

Om No Good Deed:

När polisen Jack är på jakt efter en försvunnen tonåring tas han tillfånga av en rånarliga, som tror att Jack är ute efter dem. Jack tvingas sitta bunden medan de svindlar en bank, och han övervakas hela tiden av den sköna Erin. Bankjobbet går inte så smidigt som rånarna hade hoppats och snart sätts lojaliteten på prov. I potten: 10 miljoner dollar.
Se filmen på Headweb

Regissör: Steven E de Souza
År: 2000
Genre: Drama, Skräck
Besatt

Stellan Skarsgård, Milla Jovovich, Samuel L Jackson, Doug Hutchison, Joss Ackland, Grace Zabriskie, Jonathan Higgins, Shannon Lawson

Dashiell Hammett, Steve Barancik, Christopher Canaan

Drama, Kriminalare, Thriller

No Good Deed - Goes Unpunished

Tyskland, USA

Recension No Good Deed

- billybob sätter betyg 3 och skriver:
När polisen Jack är på jakt efter en försvunnen tonåring tas han tillfånga av en rånarliga som tror att Jack är ute efter dem. Jack tvingas sitta bunden medan de svindlar en bank, och han övervakas hela tiden av den sköna Erin. Bankjobbet går inte så smidigt som rånarna hade hoppats och snart sätts lojaliteten på prov. I potten: 10 miljoner dollar. Bob Rafelson var en av underbarnen som revolterade...

Recension av No Good Deed - Läs hela!

Diskussioner om No Good Deed  (0 diskussioner)
Kommentarer om No Good Deed (35 st)
Barneyk (Anmäl)   1/9 2018
Vilken tråkig kalkonrulle. Men var ändå lite nyfiken och eftersom jag gjorde annat samtidigt så var jag inte uttråkad.
Murvel48 (Anmäl)   22/10 2016
Annorlunda och svårförutsägbar story. Jag gillade den.
Brouhaha (Anmäl)   2/2 2016
"I've had it with these motherfucking houses on this motherfucking street!" Hehe, riktigt rolig. Det kändes inte som om någon av skådespelarna var seriös. Jag menar, Douggie, det måste ju ha varit ett skämt. Men Sammy LJ är Sammy LJ, så en tvåa förtjänar den definitivt.
Krille80 (Anmäl)   20/6 2015
Blev innan filmen förvånad över att jag inte hade hört talas om den med tanke på de välkända skådespelarna i den. Nu efteråt är jag inte lika förvånad, då detta visade sig vara ett riktigt sömnpiller till film. 1+
LTT86 (Anmäl)   18/9 2014
zzzzzz...... zzzzzzz..... zzzzzzz... höhöhöhhh..... hhöö va... va? Oj, sorry. Somnade av tråkighet. Vad har jag missat? En lite sekund av Jovovichs bröst och inga svordomar av Jacksons. Ingenting speciell alltså.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till No Good Deed