No Rules

Originaltitel: No Rules
Regissör:Gerry Anderson
Utgivningsår:2005

Om No Rules:

Kurt Diamond kämpar för att bli mästare i MMA, samtidigt som han försöker komma över dubbelmordet på sina föräldrar.

Titel: Blizhniy Boy: The Ultimate Fighter
Regissör: Daniel Zirilli
År: 2010
Genre: Action
Circle of Pain

Pamela Anderson, Bruce Buffer, Gary Busey, David Dunn, Randy Couture, Frank Shamrock, Don Frye, Tom Sizemore

Gerry Andersom, David Dunn

Action

Diskussioner om No Rules  (0 diskussioner)
Kommentarer om No Rules (3 st)
JeremyClarkson (Anmäl)   5/4 2015
Kul och smått surrealistiskt att se Randy Couture spela bad guy. Synd att Don Frye hade en så liten roll. Den här rullen är lite som om The Fast and the Furious hade varit en kampsportsfilm, och haft en lägre budget. Ganska kass m.a.o. Den här nya vågen av MMA-filmer saknar charmen som kampsportsfilmerna hade på 80- och 90-talet.
Waldo Trumbull (Anmäl)   21/11 2012
Herre gud vad uselt. Fullständigt talanglösa skådespelare, visst en del av dem är MMA-fighters men de flesta påstår sig faktiskt vara skådespelare. Illa skrivet, ostrukturerat, manus och en allmän känsla av att ingen egentligen vet vad de håller på med. Försöken att bygga upp någon form av känslomässig stämning faller givetvis fullständigt platt.
kali mist (Anmäl)   10/6 2007
Kul med MMA och MMA-kändisar, men förövrigt: WTF?