Betyg idag: 1 608 Besökare idag: 5 590

Originaltitel: Nocturnal Animals
Regissör:Tom Ford
Utgivningsår:2016

Om Nocturnal Animals:

En kvinna vid namn Susan får ett utkast till en bok från sin exman, som vill veta vad hon tycker. Boken, som fått titeln "Nocturnal Animals", kretsar kring en man vars familjesemester blir till en våldsam och dödlig upplevelse.

Titel: Gone Girl
Originaltitel: Dallas Buyers Club
Regissör: Jean-Marc Vallée
År: 2013
Dallas Buyers Club

Amy Adams, Jake Gyllenhaal, Michael Shannon, Aaron Taylor-Johnson, Isla Fisher, Ellie Bamber, Armie Hammer, Karl Glusman, Robert Aramayo, Laura Linney, Andrea Riseborough, Michael Sheen, India Menuez, Imogen Waterhouse, Zawe Ashton, Jena Malone

Tom Ford

Drama, Thriller

Diskussioner om Nocturnal Animals  (0 diskussioner)
Kommentarer om Nocturnal Animals (51 st)
stgurgel (Anmäl)   23:18 18/10
En mycket dålig film som bara blir ännu sämre av att vara inknölad i en ramhandling, även om ramhandlingen i sig var betydligt intressantare. Men på det här sättet blev det bara skräp av den också
abnormal (Anmäl)   17:49 15/10
Tämligen obehaglig och väldigt gripande. Väldigt välspelad och sevärd. Taylor-Johnson är enastående.
Filmfantast86 (Anmäl)   20:32 10/10
Bra
Gordyal (Anmäl)   00:11 8/10
Det var absolut inte till filmens fördel att försöka göra den smart med parallella berättelser. Symboliken är klumpig, och "verklighetsberättelsen" är allt annat än intressant. Däremot är "bokberättelsen" kanon, inte minst tack vare trion Gyllenhaal, Shannon och Taylor-Johnson. Allt som allt en bra film som kunde ha varit avsevärt bättre. (9/15)
stoked87 (Anmäl)   23:52 7/10
skit film jävla bajs........
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Nocturnal Animals
Se filmen