Noll att förlora

Originaltitel: Less than Zero
Regissör:Marek Kanievska
Utgivningsår:1987

Om Noll att förlora:

När Clay kommer tillbaka från första terminen på college upptäcker han att hans flickvän är tillsammans med hans fd bästa vän, Julian. Julian är skuldsatt över öronen till följd av att han är beroende av kokain. Löst baserad på Bret Easton Ellis bok med samma namn.

Titel: Take Me Home Tonight
Regissör: Donovan Marsh
År: 2010
Genre: Komedi
Spud Miltons galna äventyr

James Spader, Andrew McCarthy, Jami Gertz, Nicholas Pryor, Sarah Buxton, Robert Downey Jr

Harley Peyton

Drama, Kriminalare, Romantik

Diskussioner om Noll att förlora  (0 diskussioner)
Kommentarer om Noll att förlora (36 st)
Lotso (Anmäl)   16/12 2017
I sin helhet är Less Than Zero en lite mer speciell film. Jag tror inte den lär gå hem hos så många personer. Främst för bristen på handlingsplanen, som är ganska så tunn. Där den heller inte engagerar allt för mycket som den borde. Men för mig stärks det utav de klassiska 80-tals ”sakerna”. Till exempel, det är bara i en 80-tals film vi ser en riktig dos av knark, sex, alkohol. Och allt utspelar sig i Los Angeles. Perfekt. Men skådespelarna gör också väldigt bra ifrån sig. På något sett kan man se det som en ”coming of age” film. Verkligen inget för alla. Men detta är precis min typ av 80-tals film som jag älskar.
Ghostface (Anmäl)   17/1 2017
Horribelt skådespeleri och har regissören ens läst boken?
pungsnigel (Anmäl)   24/6 2014
Väldigt uddlös tvåan räddas av Downey
Berniey (Anmäl)   27/1 2014
En riktigt usel filmatisering av en bra bok. Det känns bara så oerhört tråkigt och intetsägande där så gott som allt är mycket svagt.
SomethingIda (Anmäl)   3/2 2013
Holy fuck im in love with This movie! Vet inte vad det är men älskar den , kanske det är för att jag älskar när snygga skådespelare har eyeliner :/
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Noll att förlora