Ocean's Eight

Originaltitel: Ocean's Eight
Regissör:Gary Ross
Utgivningsår:2018

Om Ocean's Eight:

Danny Oceans avlägsnade syster Debbie avser att genomföra århundradets kupp på New Yorks stjärnspäckade Met-gala. Först måste hon samla ihop den perfekta konstellationen för ändamålet, och fastnar för Lou, Rose, Daphne Kluger, Nine Ball, Tammy, Amita och Constance.

Titel: Ocean's Twelve
Regissör: Steven Soderbergh
År: 2001
Genre: Kriminalare, Thriller
Ocean's Eleven

Sandra Bullock, Cate Blanchett, Anne Hathaway, Helena Bonham Carter, Rihanna, Mindy Kaling, Sarah Paulson, Awkwafina, Richard Armitage, James Corden, Damian Young, Richard Robichaux, Alexander Blaise, James Biberi, Eaddy Kiernan, Nathanya Alexander

Olivia Milch, Gary Ross

Komedi, Action, Kriminalare, Thriller

Ocean's 8

Diskussioner om Ocean's Eight  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ocean's Eight (38 st)
Christofer (Anmäl)   16:08 28/5
Slarvigt skrivet överlag med en platt och trist upplösning. Första halvan var okej men sedan blev det väldigt simpelt andra halvan.
Bumbi78 (Anmäl)   23:28 20/5
Jag gillar kuppfilmer och brukar vara förlåtande. Ocens 8 är faktiskt helt okej även om jag saknar lite nerv och spänning.
Krille80 (Anmäl)   05:52 18/5
När det kommer till rollistan så har man verkligen presterat då man fått samman speciellt Bullock, Blanchett och Hathaway. Dessa tre skådespelarna är jag full av beundran av men här känns det tyvärr att de arbetar under sin förmåga. Skyldiga till detta är både manus- och regiarbetet. Dialogen är inget vidare och heist-momenten påskyndas och slarvas bort utan förmåga till att skapa spänning och intensitet dvs. allt det vi fick med filmen Ocean`s 11 som är svår att inte jämföra med här.
HerrNenne (Anmäl)   18:10 13/5
Börjar väldigt tramsigt med fåniga uppenbara skämt men blir som tur är bättre. Fram mot slutet är det faktiskt väldigt bra.
hsimpson (Anmäl)   18:30 28/4
Helt okej underhållning!