Betyg idag: 1 170 Besökare idag: 4 619

Originaltitel: Ocean's Eleven
Regissör:Steven Soderbergh
Utgivningsår:2001

Om Ocean's Eleven:

Danny Ocean kommer ut ur fängelset med en plan. Planen går ut på att råna Las Vegas tre mest inkomstbringande kasinon som alla ägs av Terry Benedict - på en och samma kväll. Danny samlar ihop en elva man stark liga, var och en med sina specialiteter, och börjar den minutiösa planeringen för att bryta sig in i det underjordiska, högteknologiska valvet, som denna kväll enligt beräkningarna ska innehålla minst 160 miljoner dollar.
Se filmen på Plejmo

Titel: 21
Originaltitel: 21
Regissör: Robert Luketic
År: 2008

George Clooney, Brad Pitt, Andy Garcia, Julia Roberts, Matt Damon, Don Cheadle, Bernie Mac, Scott Caan, Casey Affleck, Carl Reiner, Elliott Gould, Eddie Jemison, Shaobo Qin, Michael DeLano, Joe La Due

Ted Griffin

Kriminalare, Thriller

Storslam i Las Vegas

Recension Ocean's Eleven

- paycheck sätter betyg 4 och skriver:
Danny Ocean har just kommit ut från ett fängelsestraff. Han är en före detta tjuv. Han kommer så klart att planera någonting direkt när han kommer ut. Nu planerar han att råna tre kasinon tillsammans med elva kompanjoner. De tre kasinona har en ny ägare vid namn Terry Benedict. Han har stenhård kontroll över allt. Det blir ingen lätt uppgift för de elva. Jag älskar den här filmen! Verkligen! Den...

Recension av Ocean's Eleven - Läs hela!

Diskussioner om Ocean's Eleven  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ocean's Eleven (869 st)
dudson (Anmäl)   12:32 21/6
Stilren och lättsam kuppfilm. Men kvaliten är under isen rejält. Skoj se dessa stjärnor när dom var yngre. För en riktigt bra cast är det! Stackars Julia som är så felpacerad dock. Nä ska det vara heist filmer så ska det vara 60-tal ala Ratpack. 2+
Zingostar (Anmäl)   24/10 2017
Riktigt dålig amerikansk smörja. En film med en scen efter den andra utan något sammanhang enligt mig. Bara en massa kända skådisar som tyckte det var kul att spela in en film ihop.
Ghostface (Anmäl)   29/3 2017
Filmen är väldigt lätt att se men någon nerv finns inte här direkt. Rollistan speglar filmen.
BrutusBeefcake (Anmäl)   19/11 2016
Känns ju otroligt standard och lättsamt, men det fungerar. Alldeles lagom precis hela tiden, trevlig film som aldrig sticker ut och det är väl inget fel med det. (8+/15)
myslas (Anmäl)   9/11 2016
Kul film som är ett utmärkt tidsfördriv under en tråkig dag. Julia Roberts roll är rätt bedrövlig, att ha henne med som enbart ett kuttersmycke är värre än att inte ha någon kvinna med alls.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ocean's Eleven